چگونه از مجاز یا غیر مجاز بودن قالیشویی در تهران مطلع شویم؟

کدخبر: 2374666

یکی از راه‌های شناسایی فعالیت مجاز قالیشویی تهران مراجعه با سایت اتحادیه قالیشویان است. در این مقاله به انواع روش‌های شناسایی قالیشویان مجاز و معرفی یکی از معتبرترین قالیشویی‌ها پرداختیم.

چگونه از مجاز یا غیر مجاز بودن قالیشویی در تهران مطلع شویم؟

متاسفانه در چند سال اخیر شاهد گسترش دامنه فعالیت‌ غیرمجاز شرکت‌های قالیشویی‌ تهران هستیم. بر همین اساس اتحادیه قالیشویان راه‌هایی را جهت شناسایی این قالیشویی‌ها معرفی کرد. جناب آقای حمید محمدی رئیس اتحادیه قالیشویان، 4 راه را برای معرفی قالیشویان مجاز از غیرمجاز عنوان کرده است.

  • سایت و شماره اتحادیه قالیشویان: با مراجعه به سایت اتحادیه قالیشویان، می‌توانید از مجاز یا غیرمجاز بودن قالیشویی تهران باخبر شوند. در قسمت احراز هویت قالیشویی افراد می‌توانند نام قالیشویی مورد نظر خود را وارد کرده و اطلاعات آن را مشاهده کنند.
  • استعلام از 118: یکی دیگر از راه‌های اعتماد به شرکت‌های مجاز قالیشویی تهران، استعلام از 118 است. به گفته آقای حمید محمدی، تمامی قالیشویان مجاز برای ثبت اطلاعات خود در سامانه 118 نیاز به تاییده اتحادیه صنفی دارند.
  • نیازمندی‌های روزنامه همشهری برای قالیشویی تهران: بر اساس یک توافق میان اتحادیه قالیشویان و روزنامه همشهری، این روزنامه نام قالیشویان مجاز را به چاپ می‌رساند.

همانطور که مشاهده کردیم راه‌های متفاوتی برای شناسایی قالیشویان مجاز و غیرمجاز در تهران پیش‌بینی شده است. شاید بهترین و سهل‌الوصول‌ترین راه مراجعه به سایت اتحادیه قالیشویی تهران و جست‌وجوی نام قالیشویی است. قالیشویی شهرک غرب یا قالیشویی سعادت‌آباد، فرقی ندارد ساکن کدام نقطه از تهران باشید. اتحادیه قالیشویان نام تمامی قالیشویان مجاز را جمع‌آوری کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

با پیش‌بینی این راه‌های شناسایی، اتحادیه قالیشویان تهران هیچ شکایتی را مبنی بر قالیشویان غیرمجاز، پیگیری نخواهد کرد. فعالیت بسیاری از شرکت‌های غیرمجاز قالیشویی تهران، با چاپ تراکت‌ها و ارائه قیمت ارزان به مشتری صورت می‌پذیرد. حتی در بسیاری از مواقع امکان شناسایی این قالیشویی‌های غیرمجاز، از نحوه مراجعه به منزل وجود دارد. قالیشویی‌های غیرمجاز، عموما لوگویی از شرکت را بر بدنه خودروی حمل فرش ندارند. به صورت معمول باید تا سه برچسب از نشان شرکت، بر روی ماشین وجود داشته باشد.

قالیشویی خوشنام، خوش‌نام‌ترین قالیشویی تهران

قالیشویی خوشنام را می‌توان از معتبرترین قالیشویی تهران دانست. شرکت قالیشویی خوشنام دامنه فعالیت خود را به عنوان قالیشویی سعادت آباد و یا قالیشویی شهرک غرب محدود نکرده. این قالیشویی در تمامی مناطق تهران از جنوب تا شمال و از شرق تا غرب آماده ارائه خدمات است. قالیشویی خوشنام، خدمات متنوعی را در زمینه شست‌وشو به مشتریان خود عرضه می‌کند. در ادامه به برخی از خدمات خوشنام‌ترین قالیشویی تهران می‌پردازیم.

شست‌وشو و رفوکاری فرش

خدمت اصلی قالیشویی خوشنام، شست‌وشوی فرش و قالی مشتریان است. این قالیشویی با استفاده از مدرن‌ترین دستگاه‌ها به شست‌وشوی فرش شما می‌پردازد. استفاده از تکنولوژی‌های مدرن، باعث لکه‌بری قوی و شست‌وشوی عمیق لایه‌های فرش می‌شود. متاسفانه در برخی از موارد، برخورد موادی مانند غذا، روغن یا قهوه باعث ایجاد لکه‌های عمیق در فرش و قالی ما می‌شود.

زدودن این لک‌ها کار آسانی نیست. حتی در مواقعی با وجود شست‌وشوی فرش اثر این لک‌ها باقی می‌ماند. قالیشویی خوشنام به عنوان به‌روزترین قالیشویی تهران، با استفاده از دستگاه‌های مدرن عمیق‌ترین این لک‌ها را از بین می‌برد.

 قالیشویی خوشنام علاوه بر شست‌وشو و لکه‌بری فرش، خدمات رفوکاری را نیز ارائه می‌دهد. بسیاری از فرش‌ها با گذشت زمان، دچار آسیب‌های پوسیدگی، سوختگی و یا بیدخوردگی قرار می‌گیرند. برای ترمیم این آسیب‌ها، قالیشویی خوشنام خدمات رفوکاری را ارائه می‌کند. رفوکاری از جمله هنرهایی است که نیاز به تخصص و نیروی ماهر دارد. شرکت خوشنام، به عنوان یکی از معتبرترین قالیشویی سعادت آباد، با استفاده از تجربه این نیروهای متخصص کار رفوکاری فرش‌های باارزش شما را انجام می‌دهد.

شست‌وشوی موکت

این روزها استفاده از موکت در محل‌های مختلفی به کار می‌رود. از اتاق خواب منزل گرفته تا نمازخانه‌های مراکز تجاری اغلب از موکت استفاده می‌کنند. با گذشت زمان، موکت‌ها نیز از تنوع خاصی بهره‌مند شدند. وجود این تنوع و استفاده گسترده از موکت‌ها باعث شد شست‌وشوی آن نیز، تخصص خاص خود را طلب کند.

قالیشویی خوشنام به عنوان پیشروترین قالیشویی تهران، با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته‌ای مانند دستگاه‌ استخراج آب داغ به شست‌وشوی موکت‌های شما می‌پردازد.

شست‌وشوی خوشخواب و مبلمان

یکی دیگر از خدمات اصلی این قالیشویی شهرک غرب، شست‌وشوی لایه رویی خوشخواب و مبلمان است. در بسیاری از مواقع با فرارسیدن عید نوروز و یا میهمانی و جشن، افراد نیاز به تمیز کردن مبلمان خود نیاز پیدا می‌کنند. خدمات شست‌وشوی قالیشویی خوشنام به دو صورت انجام می‌شود. استفاده از دستگاه‌های بخارشو و شوینده‌های قوی برای لکه‌ها و کثیفی‌های عمیق‌تر و شست‌وشو با استفاده از شامپوی فرش، انتخاب هر یک از این موارد به میزان آلودگی مبل بستگی دارد.

شست‌وشوی خوشخواب از جمله دیگر مواردی است که در طول استفاده دچار آلودگی‌های فراوان می‌شود. استفاده مداوم از این کالا، و برخورد مستقیم آن با بدن، زمینه ایجاد آلودگی و بوی بد را ایجاد می‌کند.

از آنجایی که خوشخواب با بدن و صورت ما تماس دارد، شست‌وشوی آن برای سلامت ما از جمله موارد ضرروی به شمار می‌رود. قالیشویی خوشنام به استفاده از دستگاه‌های پیشرفته بخارشو، به صورت کاملا عمیق آلودگی‌های خوشخواب شما را برطرف می‌کند.

ثبت سفارش آنلاین در قالیشویی خوشنام

در قالیشویی خوشنام رضایت مشتری شرط اصلی موفقیت در کار است. این قالیشویی با تجربه طولانی که در شست‌وشوی انواع فرش‌های دستی و ماشینی به دست آورده توانسته رضایت مشتریان زیادی را در سراسر تهران به خصوص مناطق شمالی جلب کند. رضایت مخاطبان فعال‌ترین قالیشویی تهران باعث راه‌اندازی سامانه ثبت سفارش آنلاین توسط این مجموعه شده است. کاربران با مراجعه به سایت این قالیشویی می‌توانند سفارش خود را ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان باشند.

از طریق ثبت سفارش آنلاین در سایت شما می‌توانید از تخفیفی 10 درصدی نیز برخوردار شوید. اگر شما نیز در روزهای پایانی سال به دنبال قالیشویی مجاز هستید، شرکت شست‌وشوی فرش خوشنام معتبرترین قالیشویی شهرک غرب و سعادت آباد، آماده پذیرش سفارشات شماست.

 

ارسال نظر: