بهترین نماینده و خدمات پس از فروش ال جی

کدخبر: 2374667

تعمیر لوازم خانگی یکی از نیازهای اساسی است که امروزه در تمامی خانه‌ها وجود دارد. در این مقاله به بهترین نماینده خدمات پس از فروش ال جی پرداخته‎ایم.

بهترین نماینده و خدمات پس از فروش ال جی

کمتر کسی است که از لوازم خانگی ال جی استفاده نکرده باشد. اگر از مصرف‌کنندگان این برند درباره کیفیت محصولات آن سوال بپرسید مطمئنا با رضایت حداکثری آنان مواجه خواهید شد. اما این دسته از لوازم الکترونیکی نیز مانند سایر همتایان خود دچار خرابی‌هایی متعددی می‌شوند. در اینجاست که اهمیت نمایندگی ال جی خود را نمایان می‌کند.

شرکت ماد سرویس به عنوان نمایندگی ال جی در گوهردشت کرج برای بسیاری از شهروندان این شهر نامی آشناست. ماد سرویس مبنای ارائه خدمات خود را استانداردهای جهانی قرار داده است. این شرکت با استفاده از شاخص‌های زمان انتظار مشتری، کیفیت ارائه خدمات، میزان عملکرد خود را اندازه‌گیری می‌کند. بر اساس همین معیارها ما متوجه خواهیم شد که با شرکتی معتبر به عنوان نمایندگی ال جی در گوهردشت روبرو هستیم.

ماد سرویس چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

ماد سرویس تمرکز خدمات خود را بر روی تعمیر و خدمات پس‌ از فروش محصولات الکترونیکی قرار داده است. شرکت ماد سرویس علاوه بر مرکزی معتبر به عنوان نمایندگی ال جی در گوهردشت کرج، خدمات پس از فروش بیش از 15 شرکت دیگر را نیز ارائه می‌دهد. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به شرکت ایکس ویژن، ال جی، جی‌پلاس، تی‌سی‌ال، اسنوا، گلدیران، دوو و ... اشاره کرد. این شرکت به رغم اعتبار و پشتوانه 20 ساله خود به خوبی توانسته اعتماد ساکنان کرج و حتی تهران را در نواحی مختلف به دست بیاورد. شرکت ماد سرویس علاوه بر گوهردشت دارای مراکز فعالی در فردیس، هشتگرد و همچنین نمایندگی ال جی در مهرشهر کرج است.

البته ارائه خدمات این شرکت در مناطق مختلف کرج محدود نمانده است. ماد سرویس خدمات پس از فروش خود را به مناطق مختلفی از جمله: ملارد، شهریار، اندیشه، و تمامی مناطق کرج ارائه می‌دهد.

مراحل ثبت سفارش در ماد سرویس

این نمایندگی ال جی در مهرشهر کرج، خدمات پس از فروش خود را به شکل 24 ساعته ارائه می‌دهد. مشتریان در نواحی مختلف تهران و کرج می‌توانند در صورت بروز مشکل در دستگاه الکترونیکی خود با نمایندگی ال جی در گوهردشت کرج تماس بگیرند. کارشانان شرکت ماد سرویس پس از جویا شدن علت خرابی متخصصان این کار را به منزل و یا محل کار شما اعزام می‌کنند. تکنسین‌های متخصص ماد سرویس با بررسی علت و نوع خرابی، دستگاه را عیب‌یابی می‌کنند. پس از عیب‌یابی در صورت نیاز تعمیر و تامین قطعه، این کار توسط نمایندگی پس از فروش شرکت انجام می‌شود.

پس از تمامی این مراحل دستگاه مشتری به صورت تخصصی تعمیر و در حضور او تست و تحویل می‌شود. سوالی که مشتریان از نمایندگی ال جی کرج در رابطه با تعمیر لوازم الکترونیکی می‌پرسند، پرسش درباره قیمت و هزینه تعمیر کالا است. در هزینه تعمیر لوازم الکترونیکی دو موضوع نقش مهمی دارد. اول میزان آسیب و خرابی و بعدی میزان مسافت تا مقصد.

در بسیاری از مواقع پیش می‌آید قطعه مورد نظر مشتریان دچار کمبود در بازار می‌شود. این نمایندگی ال جی در کرج تمامی تلاش خود را بر تامین قطعه به صورت آنی دارد. این شرکت با داشتن انباری تجهیز در غرب تهران لوازم و قطعات الکترونیکی خود به صورت آنی از آن‌جا تامین می‌کند. در صورت موجود نبودن کالا در این انبار شرکت ماد سرویس درخواست تامین آن را از سوی شرکت مورد نظر می‌کند. به هر حال شرکت ماد سرویس تمامی تلاش خود را تعمیر لوازم مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن دارد.

ماد سرویس چه لوازمی را تعمیر می‌کند؟

شرکت ماد سرویس پوشش متنوعی را در تعمیز لوازم خانگی دارد. از محصولات صوتی و تصویری مانند تلویزیون و گیرنده‌های دیجیتال گرفته تا لوازم آشپزخانه مانند لباسشویی و یخچال و حتی مانیتورهای کامپیوتر از جمله خدمات این شرکت کارآزموده است.

این خدمات توسط نیروی متخصص هر زمینه ارائه می‌شود. افراد می‌توانند با اطمینان کامل نسبت به تخصص و قطعه تعمیری به شرکت ماد سرویس اطمینان کنند.

چرا باید از خدمات شرکت ماد سرویس کرج استفاده کنیم؟

شرکت ماد سرویس با بیش از 20 سال سابقه درخشان در شهر تهران و کرج به خوبی توانسته نام خود را در میان اهالی این شهر به عنوان خوش‌نام‌ترین نمایندگی ال جی کرج حفظ کند. این شرکت با تعمیر قطعات به صورت اصل و شرکتی این اطمینان را در قلب مشتریان به وجود آورده که بهترین ارائه‌دهنده نوع خدمات است. شرکت ماد سرویس به عنوان بهترین نمایندگی ال جی در مهرشهر کرج خدمات استاندارد خود را به تمامی ساکنین این منطقه و مناطق اطراف ارائه می‎‌دهد.

ماد سرویس با شناسایی نیازهای متعدد ساکنین کلان شهر کرج نمایندگی‌های مختلفی را در استان البرز تاسیس کرده است. با وجود این نمایندگی‌ها، افراد می‌توانند با شعب مختلف این شرکت در مناطق هشتگرد، فردیس و گوهردشت تماس بگیرند. البته که همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، فعالیت این نمایندگی تنها محدود به این مناطق در کرج نبوده و حتی بسیاری از شهرستان‌های استان تهران را نیز در بر می‌گیرد.

پشتیبانی 24 ساعته خدمتی ویژه در ماد سرویس

یکی از خدماتی که باعث تمایز این شرکت در میان همتایان خود می‎‎شود، ارائه خدمات پشتیبانی کارشناسان به صورت 24 ساعته است. پشتیبانان شرکت نمایندگی ال جی در کرج با صبوری و دانش کافی مشکل مشتریان را جویا شده و آنان را راهنمایی می‌کنند.  

تربیت نیروی متخصص از دستاوردهای نمایندگی ال جی در کرج

پس از رضایت مشتریان و ارائه بهترین نوع عملکرد، این نمایندگی فعال در گوهردشت کرج، هدف خود را بر تربیت نیروی متخصص قرار داده است. این شرکت با تمرکز بر این هدف به خوبی توانسته فرصت‌های شغلی مناسب را برای ساکنان استان البرز فراهم کند.

داشتن این اهداف و رضایت حداکثری مشتریان از جمله مواردی است که سبب شده نام ماد سرویس به عنوان معتبرترین نمایندگی ال جی در کرج قرار بگیرد. اگر شما نیز به دنبال استفاده از این خدمات هستید پیشنهاد می‌کنیم همین الان به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

 

 

 

ارسال نظر: