مبل راحتی تخت شو، مبلی که معجزه می کند!

کدخبر: 2374939

امروزه داشتن یک مبل راحتی یکی از اساسی ترین و پر طرفدار ترین وسایل در یک دکوارسیون به حساب می آید. همانطور که از نام این وسیله مشخص است برای راحتی و آرامش شما قرار است مورد استفاده قرار گیرد پس اولین موردی که خیلی باید به آن توجه شود راحتی و آرامشی است که شما بعد از نشستن روی آن احساس می کنید. تجسم کنید بعد از یک روز شلوغ و پر مشغله به خانه آمده اید و می خواهید در کنار خانواده استراحت کنید، اهمیت کیفیت یک مبل راحتی زمانی برایتان روشن می شود که بعد از خستگی ها و شلوغی های یک روز که برای استراحت به روی مبلی به اصطلاح لم داده اید احساس خوشایند و مطبوعی نداشته باشید. نه تنها به آرامش نمیرسین بلکه تمام خستگی روزدر بدن شما باقی می ماند. پس بهتر از هنگام خرید بسیار دقت کنید.

مبلمان راحتی انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد خاصی دارند و برای محیط های مختلف استفاده می شوند. اما مدل های تخت شو طرفداران بیشتری دارند. امروزه مبلمان راحتی تختخواب شو به جهت امکام تخت شو بودنشان نظرها را به سمت خود جلب کرده اند و افراد زیادی تمایل به خرید این وسیله کارآمد و عالی دارند. در همین راستا در این مقاله سعی داریم شما را با انواع مبل راحتی تخت شو و هرچیزی که لازم است قبل از خرید یک مبل راحتی تخت شو بدانید آشنا کنیم پس تا انتها همراه ما باشید.

 

 

انواع مبل راحتی 

مبل راحتی دارای انواع متفاوتی می باشد که هر کدام سبک و ویژگی خاص خود را دارند و موارد استفاده از آن ها ممکن است متفاوت از هم باشد. اما رایج ترین مدل های راحتی شامل موارد زیر می باشد:

مبل راحتی کلاسیک

 مبلمان کلاسیک برای خانه های مجلل و شیک مناسب و ایده آل هستند. اگر وسایل منزل شما دارای طرحی ساده هستند مدل های مبل راحتی کلاسیک ساده می توانند برایتان انتخابی ایده آل باشند و دکوراسیون شما را بی حد زیبا کنند.

مبل راحتی مدرن

اگر سبک دکوراسیون منزل شما سبک مدرن است مبل راحتی مدرن خیلی جلوه ی ویژه ای به دکوراسیون شما میدهد و دکوراسیون شما را متمایز از باقی دکوراسیون ها میکند.

مبل راحتی چستر

به طور کلی به مبلمان لمسه دار چستر میگویند که امروزه مبل راحتی چستر طرفداران زیادی پیدا کرده است و تقریبا میتوان گفت با هر سبک دکوراسیونی هم خوانی دارد.

مبل راحتی مکانیزم دار

مبل راحتی مکانیزم دار یا مبل راحتی تخت شو از راحت ترین و کاربردی ترین انواع مبل راحتی است که وجود آن درهر خانه ای کارآمد و مفید است و با هر نوع سبک دکوراسیونی هم خوانی دارد. مبل راحتی تخت شو بهترین گزینه برای اتاق تی وی روم شماست.

 

اندازه مبل راحتی تخت شو

قبل از خرید مبل باید به اندازه فضایی که برای گذاشتن مبل در اختیار دارید دقت کنید این نکته بسیار مهم است چرا که اگر از آن غافل شوید با شکست در خرید مواجه می شود و از نتیجه خریدتان راضی نیستید و این شما را از ذوق می اندازد البته که شما با خرید از arasofa این امکان را دارید که متناسب با فضایی که دارید مبل مورد نظر خودتان را سفارش دهید.

تولیدات راحتی آرا سوفا شامل نیم ست ها ، ست هفت نفره و ست هشت نفره می باشد.که اندازه هر کدام با توجه به محیطی که شما در اختیار دارین قابل تغییراست.

کیفیت مبل راحتی تخت شو

کیفیت مبل راحتی بستگی به سه عامل اصلی 1- متریال مصرفی 2 -نحوه تولید ( ماشین آلات مرتبط با تولید ) 3- نیروی انسانی دارد

به هنگام خرید مبل راحتی تختخواب شو حتما درباره متریالی که در مبل به کار رفته تحقیق کنید.مبل تخت خواب شو به جهت این که تخت می شود باید از استحکام بالایی برخوردار باشد زیرا درحالت تخت باید وزن بیشتری را متحمل شود. همچنین دوام متریال و واکنش آن نسبت به عوامل فیزیکی و شیمایی را می بایست حتما درنظر گرفت.

هر کدام از عوامل بالا در کیفیت کالای تولیدی نهایی اهمیت ویژه ای دارند.

 

نحوه دکوراسیون مبل راحتی تخت شو

اگر این سوال برایتان پیش آمده که مبل راحتی خودتان را چطور با دکوراسیون منزلتان ست کنید در این مقاله به سوالات شما جواب خواهیم داد .

اگر به طور کلی المان هایی که در دکوراسیون شما استفاده شده است رنگ روشنی دارند پس باید از پارچه های روشن استفاده کنید اما اگر دغدغه تمیز ماندن مبل را دارید باید در هنگام خرید با یک مشاوره حوزه پارچه مبلی صحبت کنید که به شما درشناخت پارچه ها کمک کند و پارچه ای انتخاب کنید که راحت قابل سشتشو باشد و لکه راحت از روی آن پاک شود.

اگر منزل شما از دسته منازل کوچک است هم می توانید از رنگ های روشن استفاده کنید که محیط را بزرگ تر نشان می دهد.

اما اگر محدودیت فضا ندارید می توانید از رنگ های خنثی مثل طوسی استفاده کنید ،اما اگر مبل را برای فضای دراماتیک یا سالن تی وی روم استفاده می کنید می توانید رنگ های تیره تر را بکار بگیرید.

به طور کلی انتخاب پارچه مناسب مبل شما سخت نیست و با کمی هوشمندی می توانید انتخاب دلپذیری داشته باشید.

 

 

 

قیمت ست مبل راحتی تخت شو

به دلیل نوسانات بازار قیمت ست های راحتی بسیار متفاوت می باشد و بر اساس مقدار متریال مصرفی ، زمان تولید و ... متغییر است. برای مثال یک ست هفت نفره می تواند بین حدود سی یا چهل میلیون قیمت داشته باشد. اما با خرید از آرا سوفا به جهت این که خود تولید کننده است و واسطه ها حذف کرده است می توانید کار باکیفیت وضمانت یک ساله و خدمات ده ساله را با کمترین سود خریداری کنید. آرا سوفا بیش از 15 سال سابقه تولید متنوع ترین مبلمان تخت خواب شو را در کارنامه خود دارد ،بدون شک می تواند بهترین راهنما و مرجع شما باشد برای خرید بهترین مبل راحتی تختخواب شو منزل شما باشد.

 

 

ارسال نظر: