مبل چستر جدید

کدخبر: 2375186

امروزه یکی از پرفروش ترین نوع مبلمان برای بسیاری از منازل، شرکت ها، کافه ها و... مبل چستر جدید می باشد که ما در این مقاله به بررسی ویژگی ها و قیمت خرید مبل چستر میپردازیم،باماباشید

از زیباترین و پرطرفدارترین مبلمان راحتی که هم شکیل بودن و هم راحتی را با هم دارد، مبل چستر است. مبل چستر هم مانند دیگر مدل ها از مبلمان، روز به روز در طراحی و کیفیت خود تغییرات بهتر و به روزتری وارد می اورد. همچنین شما می توانید به راحتی پس از خرید سرویس خواب مدرن و یا کلاسیک خود، از مدل های جدید مبل چستر استفاده کرده و یک دکوراسیون چشم نواز و آرامش بخش داشته باشید.در این مطلب بیشتر درباره مبل چستر جدید خواهید آموخت پس با ما همراه باشید.

خرید مبل چستر جدید

مبل چستر از مبلمان هایی است که از قدیم وجود داشته و روز به روز هم طرفدار بیشتری پیدا کرده و در خانه های بیشتری از افراد مشاهده می کنیم. اما چرا مبل چستر اینقدر طرفدار دارد و فروش ان روز به روز هم بیشتر می شود؟

ویژگی های مبل چستر جدید

وقتی نام مبل چستر را می شنویم، کاناپه ای راحت را در ذهن خود به تصویر می کشیم. اما مبل چستر چیزی بیشتر و فراتر از این تعریف است. مبلی راحت و بسیار باکیفیت است که در ساخت ان دقت بالایی خرج شده است و از متریال باکیفیت استفاده شده است. از ویزگی مبل چستر جدید دوام و استقامت بالا است.

برای پرکردن مبل چستر از موی دم اسب و پرز نارگیل استفاده می شود. در نمونه های مبل چستر جدید حتی پشم بز هم اضافه شده و کیفیت و راحتی مبل را بیشتر می کند. انقدر راحت که، بعد از ساعت ها نشستن هم احساس ناراحتی و خسنگی نداشته باشید.

تشخیص مبل چستر اصل و باکیفیت

بازار خرید و فروش مبل همیشه داغ است. در واقع از لذت بخش ترین خریدها از لوازم خانه، خرید مبل است. اما مورد مهمی که در خرید مبل باید دقت شود این است که، مبل باکیفیت و اصل خریداری شود. به طور مثال بسیاری مبل شبیه به نمونه اصلی مبل چستر ساخته سشده است. اما چگونه بی کیفیت بودن ان را تشخیص دهیم و اجازه ندهیم افراد سودجو، مبل بی کیفیت را با قیمت پایین و حتی بالا، به ما بفروشند؟

بررسی کیفیت مبل چستر

از مواردی مهمی که در ساخت مبل چستر باید دقت شود این است که چوب به کار رفته در ان باید از چوب های فصلی و باکیفیت باشد. کلاف مبل معمولا از چوب نراد و روس و نما و پایه ها باید از چوب توسکا و راش ساخته شود. اما بعضی از سازندگان مبلمان در ساخت مبل چستر جدید از چوب سفید استفاده می کنند که کیفیت مبل را پایین می اورد .

در تشخیص کیفیت مبل چستر، دقت کنید که ایا گوشه های مبل با مواد زمخت ونامرغوب ساخته شده اند یا خیر؟ اگر گوشه های مبل زمخت و ناهنجار باشد، نشان از بی کیفیتی محصول است.

شناخت مبل باکیفیت و مرغوب خیلی کار راحتی نیست و نیاز به تخصص دارد. بهترین کار برای خرید مبل چستر جدید باکیفیت این است که از طریق فروشگاه های معتبر و مطمئن اقدام نمایید تا خیالتان از بابت کیفیت مبل راحت باشد. فروشگاه لکسون سوفا انواع مبل چستر جدید باکیفیت و مبل استیل مرغوب را به فروش می رساند.

کیفیت نشیمن مبل چستر

یک مبل باکیفیت و ماندگار باید نشیمن ان در هنگام استفاده تغییر حالت ندهد و فورا به حالت قبل خود بازگردد. اما برخی از مبل های چستر بی کیفیت هستند و از فوم نامرغوب و بی کیفیت برای نشیمن ان استفاده شده است که خیلی زود فرسوده شده و استایل اولیه خود را از دست می دهد. ظاهر اولیه مبل هم به راحتی و در زمان کم از بین خواهد رفت.

قیمت مبل چستر جدید

 

قیمت مبل چستر جدید به عوامل زیادی بستگی دارد. ایتم هایی چون، مقدار الیاف و اسفنج به کار رفته، نوع چوب، نو و کیفیت ساخت، پارچه و مدل ان بستگی دارد. هر چه قدر که مبل از متریال بهتر و دقت بیشتر و ظرافت بیشتر ساخته شود، قطعا قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

قیمت مبل چستر

برای اطلاع از قیمت مبل چستر، می توانید از طریق وبسایت مبل لکسون سوفا مشاهده نمایید. لکسون سوفا هم خدمات فروش اینترنتی و هم حضوری را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است.

بهترین پارچه برای مبل چستر

مبل چستر و مبل راحتی، بیشتر از پارچه تشکیل شده اند، پس اهمیت کیفیت پارچه در ساخت مبل چستر بسیار زیاد است. اگر از پارچه بی کیفیتی در ساخت مبل چستر استفاده شود، مبل چستر زود فرسوده شده و حالت خود را از دست می دهد. اما از چه پارچه ای بهتر است برای مبل چستر استفاده شود؟

پارچه ای که برای مبل چستر انتخاب می شود نباید در اثر شستشو و افتاب و گرما و سرما، رنگ خود را از دست بدهد و یا تغییر حالت دهد. در ساخت مبل چستر بیشتر از پارچه های مازراتی استفاده می شود. در مبل چستر جدید هم استفاده از پارچه های مخمل معمول است. پورشه و جاسمین از پارچه های مخمل هستند که در مبل چستر استفاده می شود.

چیدمان مبل چستر

مبل چستر از ان دسته مبل ها است که قابلیت هماهنگی با هر فضایی را دارد. چیدمان خیلی راحتی هم دارد و می توانید ان طور که سلیقه شما است چیدمان ان را انجام دهید. حتی می توانید ان را در مرکز و وسط خانه فرار داد. این مبل ها پشت کوتاه دارند و جلوی دید را نمی گیرند پس می توانند خیلی راحت در هر فضایی قرار گیرند.

جدیدترین نحوه چیدمان مبل چستر

 

خرید حضوری و اینترنتی مبل چستر از فروشگاه لکسون

لکسون سوفا برای رفاه حال مشتریان خود، خرید اینترنتی مبل را در خدمات خود ایجاد نموده است تا افراد در هر جایی، بتوانند خرید مطمئن و راضی کننده ای از انواع مبل را داشته باشند.

در خرید مبل از لکسون می توانید طرح و مدل و پارچه مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای کارشناسان مجموعه لکسون ارسال نمایید. سفارش خود را ثبت کرده و مبل خود را در بهترین کیفیت درب منزل تحویل فرمایید. برای ارسال از بهترین و مطمئن ترین بسته بندی ها استفاده می شود تا مبلمان سالم به دست مشتریان برسد.

در نهایت اینکه

برای خرید مبل چستر جدید و انواع مبلمان از مبل استیل و مبل کلاسیک، فروشگاه های باتجربه و شناخته شده چون لکسون را انتخاب نمایید و مبل باکیفیت از بهترین متریال را خریداری نمایید.

سوالات متداول مبل چستر جدید

 

  1. ایا خرید مبل از فروشگاه لکسون دارای ضمانت است؟

    تمامی مبل های موجود در فروشگاه لکسون دارای ضمانت نامه هستند و از کیفیت بالا برخوردارند.

  2. ایا می توان مبل نیم ست هم سفارش داد؟

    بله امکان سفارش مبل نیم ست به صورت دلخواه وجود دارد.

  3. بهترین رنگ چوب برای مبل چستر چه رنگی است؟

    بهترین رنگ چوب برای مبل چستر،رنگ قهوه ای و فندقی است. از رنگ های چون عسلی و مشکی هم استفاده می شود.

  4. بهترین چوب برای مبل چستر،چه نوع چوبی است؟

    کلاف مبل بهتر است از چوب نراد و روس ساخته شود. برای دسته مبل و پایه ها هم از چوب توسکا یا راش، خوب است که استفاده شود.

 

ارسال نظر: