قیمت پشم شیشه، رابیتس، و سیم خاردار در شهر مفتول

کدخبر: 2375847

شهر مفتول، تولیدکننده انواع محصولات مفتولی است. سه نوع از محصولات مهم این مجموعه شامل پشم شیشه، رابیتس و سیم خاردار است. در صورتی که قصد خرید سیم خاردار، رابیتس و پشم شیشه را دارید، ما شما را راهنمایی می‌کنیم. به منظور خرید این محصولات لازم است با مشخصات، کاربرد و قیمت هر یک آشنا شوید. از این رو به منظور خرید و فروش و اطلاع از قیمت این محصولات با ما همراه باشید. باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمتی مناسب در شهر مفتول خریداری کنید.

قیمت پشم شیشه

قیمت پشم شیشه

پشم شیشه نوعی الیاف معدنی است. از این محصول به عنوان عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی استفاده می‌شود. ساختار اصلی این محصول از شیشه‌های بازیافت شده است. الیاف آن بسیار نازک و ریز هستند. از آنجایی که این محصول از شیشه‌های بازیافتی تولید می‌شود، بنابراین با نام الیاف بازیافتی نیز شناخته می‌شود. به طور کلی به منظور تولید یک رول از این محصول 10 بطری شیشه‌ای می‌بایست بازیافت شوند.

این محصول، یک محصول مقرون به صرفه و بسیار مناسب در صنایع مختلف به منظور ایجاد عایق حرارتی و رطوبتی است. از آنجایی که جلوگیری از اتلاف انرژی بسیار مهم است، بنابراین از این محصول که قیمت مناسبی نیز دارد استفاده می‌شود. قیمت پشم شیشه بسیار مناسب است. بنابراین یک محصول ارزان و با کاربرد عالی است. بنابراین در صنایع مختلف به ویژه ساختمان‌سازی از این محصول استفاده می‌شود. پشم شیشه در انواع مختلفی تولید می‌شود که امل پشم رولی یا پتویی، پشم شیشه پانل، پیش ساخته و... است. به منظور استعلام قیمت انواع این محصولات با شهر مفتول در ارتباط باشید.

استفاده از پشم شیشه مزایای زیادی به همراه دارد. این محصول از وزن کمی برخوردار است. بنابراین سبب سنگین شدن سازه نمی‌شود. از آنجایی که این محصول با شیشه‌های بازیافتی تولید می‌شود، بنابراین برای محیط زیست نیز مناسب است. همچنین از هدر رفتن انرژی نیز جلوگیری می‌کند. نصب سریع و آسان آن، عدم تولید مواد سمی در زمان آتش‌سوزی، انعطاف‌پذیری و.... از جمله اصلی‌ترین مزایای این محصول به حساب می‌آید.

قیمت رابیتس

قیمت رابیتس

رابیتس ورق‌های مشبکی هستند که ساختار اصلی آن‌ها ورق گالوانیزه است. با استفاده از ورق‌های گالوانیزه این محصول به صورت شبکه‌ای به شبکه فرعی متصل می‌شود. این محصول از طریق کشش عرضی و همچنین پرس کردن ورق‌های فولادی تولید می‌شود. در نهایت نیز برش داده شده و به فروش می‌رسد. از این محصول به طور گسترده در موارد مختلف استفاده می‌شود. اصلی‌ترین کاربرد آن ساخت سقف‌های کاذب، گچ بری و پوشش دادن تیرآهن و آرماتور، پوشش بتن سیمانی، ترمیم و بازسازی ترک‌های ساختمانی در دکوراسیون و... است. از رابیتس به منظور فراهم کردن بستر مناسب جهتاجرای تاسیسات برقی و مکانیکی، رنگ کاری و... استفاده می‌شود. استفاده از این محصول سبب جلوگیری از ایجاد ترک در دیوار می‌شود.

از آن جایی که استفاده از رابیتس در سبک‌های مختلف امکان پذیر است، بنابراین از این محصول به طور گسترده استفاده می‌شود. همچنین کاربرد رابیتس به فضایی که قرار است استفاده شود نیز بستگی دارد. برای فضای متنوع از رابیتس‌های متفاوتی استفاده می‌شود. به طور مثال در سقف‌های کاذب که نیاز است انعطاف بیشتر باشد، بنابراین از ورق‌های نازک تر و با انعطاف بیشتر استفاده می‌شود. اما برای نمای ساختمان از رابیتس‌های سنگین تر استفاده می‌شود. رابیتس‌ها با توجه به کاربردی که دارند در وزن‌های متفاوت تولید می‌شوند.

استفاده از رابیتس در بتن ریزی نیز مزایای زیادی به همراه دارد. در فوندانسیون بتن ریزی از این محصول استفاده می‌شود. البته این کار می‌بایست توسط متخصصین انجام شود. استفاده از آن در بتن ریزی سبب سرعت بالای اجرا، استحکام مطلوب و ایجاد طرح دلخواه می‌شود. به منظور خرید و استعلام قیمت رابیتس در شهر مفتول با ما همراه باشید.

قیمت سیم خاردار

قیمت سیم خاردار

سیم خاردار محصولی است که در اطراف به وفور می‌بینیم. در میان محصولات مشابه، سیم خاردار رایج‌ترین محصول بوده و مناسب‌ترین قیمت را دارد. از این محصول به منظور ایجاد امنیت و حصار کشی در محوطه‌های خاص استفاده می‌شود. این محصول از سیم مفتول که نوعی فولاد نرم است ساخته می‌شود. به منظور حصارکشی از این محصول استفاده می‌شود. در واقع یک ابزار محافظتی است. از آن جایی که قیمت مناسبی داشته و وزن سبکی دارد، بسیار کاربرد دارد. ساختار اصلی آن نیز سیم فولادی با روکش گالوانیزه است. روکش گالوانیزه سبب مقاومت این سیم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی می‌شود.

سیم خاردار به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که شامل سیم خاردار حلقوی و خطی است. هر یک از آن‌ها نیز کاربرد خاص خود را دارند. استفاده از این محصول ویژگی و مزایای زیادی دارد. مهم‌ترین ویژگی سیم خاردار نیز شامل ضد زنگ بودن آن، مقاومت و استحکام بالا در شرایط آب و هوایی مختلف، قیمت مناسب و سهولت در اجرا است. به طور کلی به منظور مهار کردن، تقسیم کردن فضا و مناطق نظامی از سیم خاردار استفاده می‌شود. برای اطلاع از قیمت سیم خاردار با شهر مفتول در ارتباط باشید.

شهر مفتول بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع صنایع مفتولی است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر و خرید محصولات با قیمت مناسب با شماره 02154483 تماس بگیری و یا به سایت شهر مفتول مراجعه کنید.

 

ارسال نظر: