خرید ساندویچ پانل و راهنمای انتحاب درست

کدخبر: 2376512

نکاتی است که شما باید قبل از خرید ساندویچ پانل بدانید تا انتخاب درستی را کرده باشید. این محصول یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل های عایق، با دوام بیشتر، زمان نصب کوتاه تر، نیاز کمتر به تعمیر و نگهداری و ظرفیت بیشتر برای عایق صوتی و حرارتی است. علاوه بر این، آنها را می توان با تمام نیازهای ساختمان و نوع شناسی، با انواع مختلف پانل برای هر مورد تطبیق داد.

اول از همه، ساندویچ پانل به طور گسترده در ساخت و ساز استفاده می شود، مانند کارخانه های صنعتی، انبارها، سردخانه ها، بسته بندی جعبه، محفظه فولادی سبک، اتاق های نیم طبقه ساختمان اصلی، اتاق های تخته متحرک، اتاق های مختلف تصفیه، اتاق های تهویه مطبوع و غیره. که مصالح ساختمانی بسیار مناسبی هستند. پس ساندویچ پانل چیست؟ اجازه بدهید به شما بگویم.

 

ساندویچ پانل یک تخته کامپوزیت عایق است که از ترکیب یک ورق فولادی با پوشش رنگی یا پانل دیگر و یک صفحه زیرین با یک ماده هسته عایق حرارتی از طریق یک بایندر (یا فوم) تشکیل شده است.

654

ابتدا در مورد پانل و صفحه زیرین معمولا از ورق های روکش رنگی، ورق های گالوانیزه، تخته سه لا، ورق های استنلس استیل، پی وی سی و مانند آن استفاده می شود. پانل با پوشش رنگی دارای زیرلایه ای گالوانیزه یا گالوانیزه گرم و زیرلایه الکتروگالوانیزه. پوشش سطح خم نمی شود، استحکام بالا است، فشار خوب است و برای کشورها یا مناطقی با بارندگی زیاد یا بارش برف زیاد مناسب است. پوشش رنگی روی سطح زیبا و زیباست که می تواند از خوردگی و ریزش بستر جلوگیری کند که بهتر از ورق گالوانیزه است. ورق فولادی ضد زنگ، مقاومت در برابر خوردگی خوب، سختی پردازش دشوار است. اثر پیوند گاهی اوقات خوب نیست، نیاز به پردازش دارد، قیمت بالاتر از ورق رنگی یا ورق گالوانیزه است. صفحه فوم پی وی سی عمدتا از پلی وینیل کلرید (PVC)، سطح صاف زیبا، سبک وزن، مقاوم در برابر شعله، ضد رطوبت، عایق صدا، ضد خوردگی، برش آسان، مقاومت در برابر آب و هوا، مقاومت در برابر اسید و قلیایی ساخته شده است. مقاوم در برابر قلیایی و تمیز کردن آسان. به دلیل محدود بودن طول هر جزء، فشردگی تخته سه لا خیلی خوب نیست و حل پدیده ترک خوردن مشکل است.

 

ثانیاً، در مورد مواد هسته اصلی تخته کامپوزیت، معمولاً از EPS، پشم سنگ، پشم شیشه، پلی اورتان و موارد مشابه استفاده می شود. فوم برد از گرانول های پلی استایرن قابل انبساط (EPS) ساخته شده است که به شکل گرانول های کود شیمیایی است، با حرارت دادن از قبل منبسط می شود و به ذرات بزرگتر مانند مروارید سفید تبدیل می شود و سپس با فشار دادن حرارت در قالب به صورت میکرو بسته می شود. . ساختار فوم کل ساختار اثر حفظ حرارت بهتری دارد و نسبتاً ارزان است، اما عملکرد نسوز ضعیف است. پلی اورتان، عملکرد صرفه جویی در انرژی، عملکرد عایق آتش بالا از مواد، قیمت نسبتا بالا است. تخته پشم سنگ از سنگ بازالت به عنوان ماده اولیه اصلی ساخته شده است. پس از ذوب در دمای بالا، فیبر معدنی از تجهیزات گریز از مرکز با سرعت بالا ساخته می شود و نسبت مشخصی از چسب به طور یکنواخت اضافه می شود تا در یک صفحه بزرگ پخته شود. نوار پشم سنگ با توجه به نیاز تولید به پشم سنگ بریده می شود. این یک بدنه غیر قابل احتراق با مقاومت خوب در برابر آتش است و قیمت آن بالاتر از EPS اما کمتر از پلی اورتان است. پشم شیشه نوعی ماده سبک وزن، مقاوم در برابر حرارت، الاستیک و در غیر این صورت عایق است. این به طور گسترده ای در مواد شیمیایی، دارویی، کارخانه، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی سنگین، ساخت و ساز، وسایل نقلیه و هوافضا استفاده می شود. این ماده ای ایده آل برای دفع گرما، ضد حریق و جاذب صدا است. همچنین قیمت آن بالاتر از EPS اما کمتر از پلی اورتان است.

654

 

انواع روکش های ساندویچ پانل آنها را به انتخابی بسیار محبوب برای نما تبدیل کرده است. آنها این مزیت را دارند که نتیجه نهایی بسیار زیباست زیرا تثبیت ها پنهان هستند. از دیگر مزایای آن می توان به سبکی، مدولار بودن و عملکرد عایق بالا اشاره کرد.

 

از این نوع پانل ها عمدتاً برای عایق کاری نما و دیوارها و همچنین دیوارهای داخلی استفاده می شود. آنها برای ساختمان های صنعتی، مراکز ورزشی، ساختمان های مسکونی و عمومی مناسب هستند.

در این حالت، پانل ها، بر خلاف پنل های نما، به شدت در معرض تأثیر باران، برف یا باد و همچنین وزن خود قرار دارند. آنها بر روی پشت بام و عرشه انواع ساختمان ها نصب می شوند، اگرچه بیشتر در سقف هایی با حداقل شیب 7٪ استفاده می شوند.

 

نصب آنها معمولاً با اتصالات ضد آب ترکیب می شود که نصب را سریع و آسان می کند و باعث کاهش عایق سقف نمی شود. برای تثبیت آن ها به سازه نیز از پیچ های خود حفاری و برای جلوگیری از نشت آب از سیستم های آب بندی استفاده می شود.

 

ابتدایی ترین مدل های ساندویچ پانل سقفی دارای روکشی نیست که بیرون را زیبا کند. به همین دلیل، گزینه ای از ساندویچ پانل کاشی وجود دارد که دارای روکش فلزی است که ظاهری شبیه به کاشی و سرامیک دارد. بنابراین بیشتر در ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

همچنین نوع خاصی از ساندویچ پانل برای سقف مزارع وجود دارد، با یک درمان خاص که محافظت بیشتری را برای مقاومت در برابر شرایط محیطی ویژه ای که پانل در معرض آن قرار می گیرد، فراهم می کند.

نمایندگی های ساندویچ پانل ظفر آهن

در خرید ساندویچ پانل حتماً از تولیدی های معتبری به عنوان ظفر آهن خریداری می کنید چرا که همه محصولات ظفر آهن دارای ضمانت کیفی می باشند.شما می توانید برای خرید ساندویچ پانل در تبریز، تهران، مشهد، زنجان و شهرها به وب سایت ظفر آهن مراجعه کنید. ثبت سفارش و یا می توانید از طریق تماس با ابزار فروش با شماره تماس های قرار داده شده در زیر نسبت به خرید اقدام کنید.

شماره تماس های فروش ظفر آهن:

  1. 041-34216800
  2. 041-34216801
  3. 041-34216802
  4. 041-34216803
  5. 041-34216804
  6. 041-34216805
  7. 041-34216806

 

 

 

 

ارسال نظر: