بایدها و نبایدهایی که هنگام خرابی پکیج دیواری باید انجام بدیم که کمتر متضرر شویم

کدخبر: 2378322

بایدها و نبایدهایی که هنگام خرابی پکیج دیواری باید رعایت کنید که کمتر متضرر شوید از زبان تعمیرکار با تجربه و دلسوز

در این مطلب که از زبان مدیر شرکت پکیجکار با سابقه 25 ساله در زمینه تعمیر انواع پکیج شوفاژ می‌باشد به بررسی جامع بایدها و نبایدهایی که مصرف کنندگان انواع پکیج شوفاژ باید هنگام خرابی دستگاه خود رعایت کنند که با کمترین هزینه تعمیر پکیج خود را از سر بگذرانند می‌پردازیم. 

تعمیر پکیج

به گفته حامد آقایی مدیر شرکت پکیجکار و ادمین سایت و شبکه های اجتماعی مجموعه پکیجکار اولین موضوع که هنگام خرابی دستگاه پکیج باید به آن توجه داشت برند و مدل پکیج می‌باشد، در واقع با دانستن برند و مدل پکیج مشتری قادر است به دفترچه راهنمای محصول مراجعه کرده و نسبت به شناسایی ارور و یا کد خطای احتمالی که در صورت بروز مشکل در پکیج های دیواری ظاهر می شود اقدام نماید. 

لازم است بدانید معمولا تولید کنندگان پکیج های دیواری برای هر دستگاه روش هایی را تعیین کرده اند که در صورت بروز مشکل در قسمتی از پکیج بدین وسیله مشخص می‌شود عیب در کدام قسمت می‌باشد. این همان کد خطا و یا ارور پکیج می‌باشد که پکیج ها در برند و مدل های مختلف ارور های متفاوتی نیز دارند. 

به گفته این تعمیرکار با تجربه پکیج در زمان خرابی پکیج با مراجعه به سایت های آموزش رایگان تعمیر پکیج مثل سایت پکیجکار و مطالعه مقالات و ویدئوهای آموزشی منتشر شده در این سایت ها اطلاعات مناسبی را نسبت به ایراد بوجود آمده کسب خواهید کرد که در اکثر مواقع کارگشای مشکل بوجود آمده می‌باشد. 

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

این کارشناس با سابقه تعمیرات پکیج یکی از کارهایی را که در حال حاضر اکثر مردم انجام می‌دهند و متأسفانه نتیجه این کار در اکثر مواقع باعث کلاه رفتن سر خود مشتری می‌شود را گرفتن استعلام قیمت تلفنی تعمیر پکیج قبل از حضور تعمیرکار دانست و اضافه کرد معمولا مشتریان برای اینکه تعمیرکار منصفی پیدا کنند شروع کرده و به چندین تعمیرکار تماس می‌گیرند و به عنوان مثال با این پرسش که هزینه سرویس پکیج چقدر میشه با خود تصور می‌کنند که هر تعمیرکاری قیمت کمتری داد مطمئنا منصف تر از بقیه هست. ولی در 99 درصد مواقع سرشان به شدت کلاه رفته و فردی که مراجعه می‌کند در خیلی از موارد باعث تعویض پکیج وی به دلیل بالا بودن هزینه تعمیرات آن می‌شود. 

از مهمترین نکاتی که این کارشناس توصیه کرد در زمان تعمیر پکیج رعایت شود تماس با تعمیرکار مجاز هر برند پکیج دیواری می‌باشد، به عنوان مثال جهت تعمیر پکیج ایران رادیاتور  فقط از نمایندگان مجاز این شرکت درخواست اعزام تعمیرکار کنند و همچنین برای تعمیر پکیج بوتان از نمایندگان مجاز بوتان درخواست اعزام تعمیرکار کنند تا با توجه به کنترل فعالیت توسط شرکت اصلی کمتر متضرر خواهند شد . 

 

ارسال نظر: