بهترین برند و نوع سرامیک پرسلان پما ایمپریو که از رقبا پیشی گرفت

کدخبر: 2379313

مصالح ساختمانی متفاوتی روی کار آمده‌اند که برای نما و طراحی دکور محیط‌های مختلف کاربردهای ویژه‌ای دارند. سرامیک‌های پرسلان نیز یکی از به روزترین و کارآمدترین مصالح ساختمانی محسوب می‌شوند که در انواع برندها و با قیمت‌های متفاوتی قابل خریداری هستند.

با توجه به تنوع بالای برندهای تولیدکننده سرامیک پرسلان، انتخاب بهترین نوع سرامیک های پرسلان برای شما کار سختی است و به دانش یا اطلاعات عمیقی در این حوزه نیاز دارید. انواع کارخانه‌ ها در تولید کاشی و سرامیک‌ های پرسلان باکیفیت فعالیت دارند که باعث شده‌اند انواع برندهای تجاری در بازار کاشی و سرامیک به چشم آیند. به نظر شما یک تولیدکننده خوب و غنی برای تولید سرامیک‌های پرسلان خود چه ویژگی‌هایی دارد یا کدام یک از برندهای حاضر در بازار قوی هستند؟ 

معرفی بهترین نوع سرامیک پرسلان برای کف 

با کمی جستجو در بازار کاشی و سرامیک، انواع مختلفی از سرامیک‌های پرسلان را مشاهده خواهید کرد که بدون شک انتخاب بهترین نوع سرامیک پرسلان برای شما سخت می‌شود. برخی از این سرامیک‌ها طرح‌های منحصر به فردی دارند که برای کف سالن‌های پذیرایی و سایر محیط‌ها گزینه خوبی محسوب می‌شوند. 

با انتخاب یکی از  بهترین سرامیک‌های پرسلان نمای داخلی ساختمان شما نیز چند برابر می‌شود. برای اینکه بتوانید بهترین نوع سرامیک پرسلان را بیابید، لازم نیست به سراغ برندهای خارجی بروید. با کمی گشت و گذر در بازار داخلی می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین سرامیک پرسلان مخصوص را کف را بیابید و بخرید. 

در بازار ایران نیز برندهایی وجود دارند که از ماشین‌آلات و تجهیزات به روز و حرفه‌ای برای تهیه و تولید سرامیک‌های پرسلان خود کمک می‌گیرند. بنابراین کیفیت محصولات حاضر در بازار ایرانی از محصولات حاضر در بازار خارجی چیزی کم ندارند و حتی در برخی موارد بهتر هستند.

پما ایمپریو، تولیدکننده بهترین نوع سرامیک پرسلان

پما ایمپریو، تولیدکننده بهترین نوع سرامیک پرسلان

یکی دیگر از نام‌های موفق تجاری در زمینه تولید انواع سرامیک‌های پرسلان، برند پما ایمپریو است که طی مدت زمان فعالیت خود توانسته به جایگاه خوبی در بازار مصالح ساختمانی دست پیدا کند. برند نام برده شده نیز در تولید سرامیک اسلب دیوار و سرامیک‌ پرسلان خود از مجهزترین ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های به روز حاضر در سراسر دنیا استفاده می‌کند.

شما می‌توانید با توجه به نیاز و هدف مصرفی خود، از ابعاد مختلف این سرامیک‌ها استفاده کنید. در ضمن شکل و طرح‌های آنها نیز متفاوت و متنوع است، بنابراین شما می‌توانید سرامیک‌های کف محیط مورد نظر را با سایر وسایل ست کنید.

این برند محبوب و کارآمد در تولید انواع سرامیک‌های پرسلان با رنگ‌های مختلف به تجربه و تبحر بالایی رسیده است که نمی‌توان از موفقیت‌های آن چشم‌پوشی کرد. ناگفته نماند برند پما ایمپریو در تولید انواع سرامیک‌های کف و دیوار مخصوص محیط‌های مختلف به جایگاه خوبی دست یافته است.

کاشی مرجان

اگر قصد دارید کاشی‌های قرمز و رنگی بخرید یا اینکه به دنبال تولیدکننده بهترین نوع سرامیک پرسلان هستید، ما برند مرجان را پیشنهاد می‌کنیم. این تولیدکننده علاوه بر تجربه و سابقه درخشانی که در تولید انواع کاشی‌های لعاب‌دار دارد، می‌تواند بهترین سرامیک‌های پرسلان را تهیه و تولید کند.

در ضمن سرامیک‌ها و کاشی‌های تولیدشده توسط برند مرجان ضد اسید هستند و با بهترین نام تجاری عرضه می‌شوند. برند کاشی مرجان برای اولین بار در سال 1371 روی کار آمد و کارخانه اصلی آن در نجف‌آباد استان اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است.

این برند تجاری در واقع یکی از اولین تولیدکنندگان در بازار کاشی و سرامیک محسوب می‌شود که توانسته انواع کاشی و سرامیک‌های ضد اسید و صنعتی را تهیه و تولید کند. در ضمن کاشی مرجان اولین برند ایرانی است که کاشی‌های اسلیم را به بازار ایران وارد کرد.

کاشی تبریز

نام و برند کاشی تبریز یکی از رایج‌ترین، معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای حاضر در بازار کاشی و سرامیک است که بهترین نوع سرامیک پرسلان را تهیه، تولید و عرضه می‌کند. این برند از دوران قدیم فعالیت خود را در حوزه تولید کاشی و سرامیک آغاز کرده است و تا به امروز توانسته به جایگاه خوبی برسد. 

فرقی ندارد چه نوع سایز و ابعادی از سرامیک‌های پرسلان را در نظر داشته باشید، برند کاشی تبریز می‌تواند هر نوع ابعاد، طرح، رنگ و مدل را در اختیار شما قرار دهد. قدمت و سابقه درخشان کاشی تبریز باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. 

در ضمن یکی دیگر از دلایل محبوبیت این برند، قیمت‌های معقول آن است. به عبارت دیگر برند تبریز با مشتریان بالقوه خود سازگاری دارد و سعی می‌کند بودجه و نیاز آنها را در نظر بگیرید. از این رو انتخاب و خرید سرامیک‌ پرسلان از این برند راحت‌تر از سایر برندها است.

ویژگی‌ های بهترین نوع سرامیک پرسلان 

ویژگی‌ های بهترین نوع سرامیک پرسلان

به نظر شما کدام یک از سرامیک‌های پرسلان حاضر در بازار کاشی و سرامیک می‌توانند جزء بهترین سرامیک‌های پرسلان محسوب شوند یا به زبان ساده ویژگی‌های بهترین نوع سرامیک پرسلان به چه عواملی بستگی دارند؟ به هنگام خرید نهایی خود علاوه بر قیمت و برند تولیدکننده باید به کیفیت و مقاومت سرامیک‌ها نیز توجه کنید.

با توجه به محلی قرار است سرامیک‌ها را در آن نصب کنید، شما باید نوع سرامیک پرسلان خود را در نظر بگیرید. برخی از محیط‌ها به سرامیک‌های قوی و مستحکم نیاز دارند اما برخی دیگر خیلی درگیر مقاومت سرامیک‌های پرسلان نخواهند بود. بدین ترتیب ویژگی‌های اصلی این سرامیک‌ها به هدف و نوع مصرف شما بستگی دارد.

برای محیط‌های پر رفت و آمد که اجسام سنگین نیز از روی سرامیک‌ها عبور می‌کنند، سعی کنید از سرامیک‌های پرسلانی استفاده کنید که فشارهای زیاد را تحمل می‌کنند. برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌های سرامیک‌های پرسلان مرغوب را در زیر نام می‌بریم:

  • کیفیت یالا
  • تولید شده براساس استانداردهای ضروری و مهم
  • دارای تنوع بالا در طرح و مدل
  • تولید شده از مواد اولیه مرغوب
  • مقاوم و سازگار در شرایط مختلف آب و هوا
  • قابل استفاده در هر مکان
  • دارای استحکام بالا
  • دارای سختی زیاد
  • بدون نیاز به تعمیر
  • عمر مفید طولانی
  • دارای ابعاد بزرگ
  • امکان پاکسازی ساده و آسان
  • لعاب‌ دار
  • قابل شستشو با آب و مواد شیمیایی

آشنایی با مشخصات بهترین نوع سرامیک پرسلان

سرامیک‌های پرسلان با توجه به کارایی حرفه‌ای که دارند در بهترین شرایط تهیه و تولید می‌شوند. همچنین این سرامیک‌ها به تازگی در بازار لوازم ساختمانی توانسته‌اند نظر بسیاری از مهندسان و معماران را به خود معطوف کنند. این سرامیک‌ها را در حرارت بالا و با فشار زیاد می‌توان تولید کرد.

اصلی‌ترین مشخصه آنها به کاربردشان بستگی دارد. برای مثال سرامیک‌های دیوار تا حدودی با سرامیک‌های پرسلان کف فرق دارند. حتی کف یک محیط خانگی یا محیط اداری و تجاری نیز فرق دارد و به سرامیک‌های متفاوتی نیاز خواهد داشت.

به هر حال مشخصات کلی سرامیک‌های پرسلان زیبایی خاصی به رستوران‌ها و سایر مراکز می‌دهند که نمی‌توان از آنها چشم‌پوشی کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این سرامیک‌ها چسبندگی بالای آنها است که مراحل نصب را تسهیل و تسریع می‌کند.

به طور کلی هر نوع از سرامیک‌های پرسلان مشخصات و ویژگی‌های متفاوتی دارند که شما با توجه به بودجه، نیاز و هدف مصرف خود باید آنها را انتخاب کنید.

سخن آخر

برای انتخاب و خرید بهترین نوع سرامیک پرسلان با هیچ محدودیتی روبرو نیستید؛ زیرا بیشتر برندهای حاضر در بازار این نوع سرامیک‌ها را در بالاترین کیفیت، مناسب‌ترین ابعاد و متنوع‌ترین طرح‌ها یا رنگ‌ها تولید و عرضه می‌کنند. بدین ترتیب برای خرید نهایی این سرامیک‌ها بهتر است به سراغ فروشگاه‌های آنلاین بروید که لیست قیمت دقیق را ارائه می‌دهند و در این بازار فعالیت خوبی دارند.  

 

ارسال نظر: