مدیرعامل بیمه آسیا: حضور فرزند رئیس دفتر رئیس‌جمهور را در بیمه آسیا تکذیب می‌کنم

کدخبر: 1008842

ابراهیم کاردگر در گفتگو با«نسیم» افزود: برخی از بنگاه‌ها که بهره‌وری پایینی دارند از ساختار صنعت بیمه کشور خارج می شوند/ بیمه آسیا به صندوق تامین خسارت‌های بدنی بدهی ندارد

مدیر عامل شرکت بیمه آسیا در گفتگو با نسیم اعلام داشت که در بازا رقابتی نرخ شکنی فاقد معنا و مفهوم بوده و در این گونه بازارها ، قیمت را بازار تعیین می کند و نه شرکت ها.

ابراهیم کاردگر، نرخ شکنی در بار رقابتی را عبارتی غلط دانست و گفت که بازار به مرور خود را به تعادل می رساند و باید قیمت در بازار تعیین شود و افزود که در بازار رقابتی ماهیت کار اینچنین است که برخی از شرکت ها از چرخه رقابت خارج می شوند .

وی، افزود که ورود و خروج بنگاهها در بازار رقابتی آزاد است و با بیان اینکه بازار صنعت بیمه به سمت رقابتی شدن در حال حرکت است، اذعان داشت که برخی از بنگاهها که بهره وری پایینی دارند از ساختار صنعت بیمه کشور خارج می شوند.

کاردگر، حق بیمه تولیدی شرکت بیمه آسیا در سال 93 را 2150 میلیارد تومان خواند و پیش بینی کرد که حق بیمه تولیدی این شرکت در 94 به 2500 میلیارد تومان برسد .

به گفته وی، نرخ رشد حق بیمه تولیدی شرکت بیمه آسیا درسال 93 نسبت به سال 92 حدود 33 درصد بوده که به نظر می رسد نرخ رشد خق بیمه تولیدی شرکت در سال جاری به 20 درصد کاهش یابد.

مدیر عامل شرکت بیمه آسیا، eps شرکت متبوع خود برای سال 93 را 93 ریال و سود عملیاتی آن را نیز 92 ریال ذکر کرد.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه آسیا، بدهی شرکت بیمه آسیا به صندوق تامین خسارتهای بدنی را رد کرده و به نسیم گفت که ممکن است که بیمه آسیا با صندوق مذکور اختلاف حساب داشته باشد اما بدهی کلان ندارد.

وی، خبرداد که شرکت متبوع او سالانه نزدیک به 200 میلیارد تومان خسارت به بیمارستانها پرداخت می کند و اظهار داشت که بخشی از بدهی مربوط به بیمارستانها،مربوط به شرکت های بیمه های بازرگانی نیست.

کاردگر، برآورد کرد که از کل طلب بیمارستانها کمتر از 40 درصد آن مربوط به شرکت های بیمه ای بازرگانی باشد و ادامه داد که در حال حاضر تعدادی از سازمانها خود بیمه گر بوده و با بیمارستانها قرارداد می بندد بنابراین بدهی آنها به بیمارستان ها، ربطی به بیمه های بازرگانی ندارد.

مدیر عامل شرکت بیمه آسیا در بخش دیگری از اظهارات خویش، با بیان اینکه از زمان حضور خود در بیمه آسیا، از دکتر رحمانی فضلی در حوزه سرمایه گذاری مالی کمک گرفته است، گفت که برخی از افراد در انجام پروژه ها با ما همکاری می کنند و افزود دکتر رحمانی فضلی دانشجوی دکترای اقتصاد مالی دانشگاه شهید بهشتی بوده و بالطبع از دانش او، در شرکت بیمه آسیا استفاده می شود و ادامه داد که حضور فرزند دکتر نهاوندیان در این شرکت دروغ محض بوده است.

مدیر عامل شرکت بیمه آسیا از اینکه رسانه ای به این امر توجه کرده ابراز تاسف کرد و گفت که رسانه ها بهتر است بجای پرداختن به مسایل حاشیه ای به مسایل صنعت بیمه بپردازند.

ارسال نظر: