مدیر عامل بانک رفاه کارگران در گفتگو با «نسیم آنلاین» واکنش نشان داد

بانک رفاه هیچکدام از نیروهایش را اخراج نکرده است

کدخبر: 2046087

محمد علی سهمانی اصل در گفتگو با نسیم آنلاین،هرگونه اخراج نیروی انسانی از بانک رفاه کارگران را رد کرد.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران هرگونه اخراج نیروی انسانی ازبانک متبوع خود به دلیل اعمال فشار ازناحیه دولت به دلیل انتشار فیش های حقوقی را رد کرد.

روز گذشته، برخی رسانه ها، درخبری منتشر کردند که دولت تعدادی از کارمندان چهار بانک، یعنی بانک های ملت، کشاورزی، صادرات و رفاه کارگران را به اتهام افشای دریافتی و حقوق مدیران آن اخراج کرده است.

با این حال، محمد علی سهمانی اصل در گفتگو با نسیم آنلاین ، هرگونه اخراج نیروی انساین از بانک رفاه کارگران را رد کرد و این خبر را در مورد بانک متبوع خود غیر واقعی برشمرد.

"علی صدقی"، مرد حاشیه ساز نظام بانکی و مدیر عامل سابق بانک رفاه کارگران، یکسال قبل و با خروج محمدرضا نظری، جایگزین وی در بانک رفاه کارگران شد که از همان زمان شراکت وی با حسین فریدون در صرافی به یکی از مهمترین سوژه های خبری مبدل شده بود.

مدیر عامل سابق بانک رفاه کارگران در خصوص رسانه‌ای شدن پرینت گردش حساب خود هم گفته بود: سندی که در رسانه‌ها منتشر شد پرینت گردش حساب بود که مانده حساب را در۱۰ ماه گذشته نشان می‌داد و تنها حقوق ماه اسفند ماه نبود و افزود که در برخی از رسانه‌ها به گونه‌ای تلقی شد که مبلغ ۲۳۴ میلیون تومان تنها مربوط به یک ماه بوده است، درحالی که این موضوع یک دروغ بزرگ است.

درحال حاضر، محمد علی سهمانی اصل، پس از خداحافظی پرسر و صدای "علی صدقی"، به کرسی مدیریت عاملی بانک رفاه کارگران تکیه زده است.

ارسال نظر: