مدیرعامل بانک گردشگری:

ورود سرمایه‌گذار خارجی بدون انتقال دانش فنی راهگشا نیست

کدخبر: 2072024

خواجه حسنی اظهار داشت: قطعاً هیئت‌های اقتصادی که به ایران می‌آیند از قبل مطالعات گسترده‌ای در مورد زمینه‌های کسب‌وکار در کشور ما داشته‌اند

به گزارش « نسیم آنلاین »، مدیرعامل بانک گردشگری گفت:اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی راه حل رفع رکود موجود و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.

خسرو خواجه حسنی افزود:با تکیه بر توانایی‌ها و منابع داخلی در عین استفاده از جذابیت‌های ایران برای سرمایه‌های خارجی، می‌توانیم شتاب پیشرفت در کشور را بالا ببریم.

مدیر عامل بانک گردشگری ظرفیت های اقتصادی ایران را مطلوب عنوان دانست و خاطر نشان کرد: شکی نیست که ایران از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی برخوردار است و همین، دلیل استقبال گسترده سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی دنیا برای سفر به ایران و بررسی شرایط فعالیت است.

خواجه حسنی در ادامه اظهار داشت: قطعاً هیئت‌های اقتصادی که به ایران می‌آیند از قبل مطالعات گسترده‌ای در مورد زمینه‌های کسب‌وکار در کشور ما داشته‌اند و به پشتوانه چشم‌اندازهای موجود، ایران را به‌عنوان یک فرصت ارزشمند قلمداد می‌کنند. در این بین توجه به داشته های داخلی در کنار استفاده از امکانات و تکنولوژی سرمایه گذاران خارجی می تواند پل عبور از شرایط فعلی باشد.

وی تصریح کرد:ورود سرمایه گذار خارجی بدون انتقال دانش فنی راهگشا نیست و بعد از چند سال مصرف کننده صرف محصولات خارجی خواهیم شد اما دستیابی نیروهای مشتاق و جوان کشور به تکنولوژی روز جهان و انتقال دانش فنی در بدنه صنعتی کشور شرایط را برای رشد و توسعه اقتصادی فراهم می کند.

ارسال نظر: