مدیرعامل بانک شهر:

دریافت وجه اضافی از زائرین در عراق توسط خودپردازهای بانک شهر دروغ است

کدخبر: 2075300

حسین محمد پورزرندی تاکید کرد که عابر بانک های این مجموعه به هیچ عنوان وجه اضافی دریافت نکرده اند و تنها هزینه اخذ شده ، همان هزینه استفاده ازخدمات بانکی درشبکه شتاب همچون در تهران و یا شهرستان های کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار «نسیم آنلاین»، مدیر عامل بانک شهر در گفتگو با «نود اقتصادی» اخذ هرگونه وجه اضافی از زائران حسینی در کربلای معلی بابت پرداخت دینار و یا انجام خدمات بانکی توسط عابر بانک های بانک متبوع خود را رد کرده و اعلام داشت زائران حسینی درکربلا بابت برداشت هرگونه وجهی از عابربانک های بانک شهر همان کارمز اتصال به شبکه شتاب را پداخت کرده اند و نه بیشتر.!

از قرار معلوم، بانک شهر امسال، برای نخستین بار 23دستگاه خودپرداز فعال را در 11 نقطه ورودی کربلا نصب و راه اندازی کردکه این خودپردازها امکان پرداخت ارز به صورت ریال و دینار را برای زائران فراهم آورده اند.

خدمات دهی بانک شهر به زائران حسینی از 22 آبان ماه در مسیرهای اصلی، اطراف حرم و هتل های محل اقامت زائران آغاز شده و زائران این امکان را داشتند تا از طریق خودپردازها، با هرنوع کارت شتابی بانکی‌های ایران و کارت‌های اعتباری متصل به شبکه شتاب، دینار عراق را در کربلا دریافت کنند.

حسین محمد پورزرندی در گفتگو با «نود اقتصادی» تاکید کرد که عابر بانک های این مجموعه به هیچ عنوان وجه اضافی دریافت نکرده اند و تنها هزینه اخذ شده ، همان هزینه استفاده ازخدمات بانکی درشبکه شتاب همچون در تهران و یا شهرستان های کشور بوده است.

وی گفت که ظاهرا بانک پاسارگاد تعدادی عابر بانک خود را به بخش خصوصی درآنجا واگذارکرده که آنها بابت انجام خدمات بانکی، وجهی را از زائرین دریافت می داشته اند.

گفته می شود که بانک‌ پاسارگاد در ایام اربعین حسینی، تعداد خودپردازهای خود در کربلای معلی و نجف اشرف را به 14 عدد افزایش داده که این خودپردازها به شبکه شتاب وصل بوده و خدمات برداشت وجه، شارژ، انتقال وجه را انجام می‌داده اند.

ارسال نظر: