تاجگردون، تلاش برای بازگشت به سرمد با طعم انتقام

کدخبر: 2373364
خبرنگار:

غلامرضا تاجگردون تنها دو هفته بعد از عزلش از سمت مدیرعاملی بیمه سرمد و در روزهای باقی مانده از دولت دوازدهم، در حال انتقام‌گیری از اعضای هیئت مدیره‌ای است که پای حکم عزلش را امضا کرده بودند.

به گزارش نسیم‌آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس ؛ دو هفته از عزل غلامرضا تاجگردون از سمت مدیرعاملی بیمه سرمد نگذشته است که خبرهای جدیدی پیرامون نماینده حاشیه‌ساز سابق مجلس به گوش می‌رسد.

خبرها حاکی از این است که با معرفی شرکت‌های زیر مجموعه بانک صادرات به عنوان سهامداران اصلی بیمه سرمد و همچنین با تأیید بیمه مرکزی، غلامرضا تاجگردون، یعقوب رشنوادی، احمد فاضلی و پرویز مقدسی در کنار نماینده بخش خصوصی، هیئت مدیره جدید بیمه سرمد را تشکیل خواهند داد. بدین ترتیب تمام اعضای هیأت مدیره فعلی بیمه سرمد و امضا کنندگان صورت جلسه عزل تاجگردون از هیأت مدیره این بیمه حذف خواهند شد. 

14000407000809_Test_NewPhotoFree

14000407000814_Test_NewPhotoFree

14000407000815_Test_NewPhotoFree

14000407000810_Test_NewPhotoFree

درواقع می‌توان گفت غلامرضا تاجگردون تنها دو هفته بعد از عزلش از سمت مدیرعاملی بیمه سرمد و در روزهای باقی مانده از دولت دوازدهم، در حال انتقام‌گیری از اعضای هیئت مدیره‌ای است که پای حکم عزلش را امضا کرده بودند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که غلامرضا تاجگردون در ترکیب جدید هیئت مدیره بیمه سرمد، بر صندلی رئیس هیئت مدیره خواهد نشست. 

شرکت آرمان اندیشان رستاک سهام دار وابسته به بانک صادرات طی یک نامه به بیمه مرکزی، معرفی نامه مجتبی کاتب را کان لم یکن تلقی کرده است، سایر معرفی نامه های هیأت مدیره هنوز به قوت خود باقی است و شنیده ها حکایت از برگزاری مجمع انتخاب اعضاء هیأت مدیره پیش از موعد طی دو هفته آینده را دارد. 

14000407000816_Test_NewPhotoFree

ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی که حدود دو دهه در این سمت نقش آفرینی می‌کند، در روند تأیید اعضای جدید هیئت مدیره سرمد رکورد زد و در اقدامی بی‌سابقه کمتر از یک هفته این کار را انجام داده است.

تایید صلاحیت حرفه‌ای غلامرضا تاجگردون و مابقی اعضای جدید هیئت مدیره بیمه سرمد از سوی بیمه مرکزی درحالی است که بارها از سوی مراجع نظارتی، رد صلاحیت و لغو اعتبار شده‌اند که حاکی از عملکرد جزیره‌ای بیمه مرکزی است.

به نظر می‌رسد در روزهای پایانی دولت تدبیر و امید، هنوز هم امید به نقد کردن روابط زنده است. باید دید این تاج و تخت چقدر در دولت جدید ماندگار خواهد بود.

 

منبع: فارس
ارسال نظر: