مدیرعامل سابق بانک تجارت به اظهارات رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس پاسخ داد

کدخبر: 941827

مدیرعامل سابق بانک تجارت در گفتگو با «نسیم»: به هر حال برکناری بنده، اتفاقی بود که در مجمع بانک رخ داد و من هم آنرا پذیرفتم؛ اما به نظرم، تغییر بنده نظر شخصی آقای وزیر بود

دکترمحمد رنجبر فلاح، مدیرعامل سابق بانک تجارت در گفتگو با «نسیم»، در واکنش به اظهارنظر اخیر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ارتباط با طرح تحقیق و تفحص از بانک تجارت گفت: بنده اطلاعی از این طرح ندارم.

وی با اشاره به اینکه اگر هم تحقیق و تفحصی هم باشد، هم در خصوص دوران مدیریت بنده،‌ هم دوران مدیران قبلی خواهد بود گفت: در دوران مدیریت بنده اتفاق خاصی در بانک رخ نداده که بانک را دچار چالش کند، اما اگر هم تحقیقی باشد، من آماده پاسخگویی هستم.

فلاح همچنین در خصوص نحوه برکناری اش از پست مدیرعاملی بانک تجارت نیز به نسیم گفت: به هر حال برکناری بنده، اتفاقی بود که در مجمع بانک رخ داد و من هم آنرا پذیرفتم؛ اما به نظرم، تغییر بنده نظر شخصی آقای وزیر بود.

گفتنی است، چند روز پیش ارسلان فتحی پور، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از طرح تحقیق و تفحص از بانک تجارت در این کمیسیون خبر داده بود و گفته بود: بناست این طرح به زودی در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظر: