بیمارستان جامع زنان در سراسر کشور راه‌اندازی می‌شود

کدخبر: 1021055

وزیر بهداشت در دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: با توجه به توصیه‌ و فرمایشات قبلی شما، در این بیمارستان‌ها فقط از کادر خانم استفاده می‌شود/ آیت‌الله صافی گلپایگانی: به مسائل بهداشتی و درمانی زنان اهتمام ویژه‌ای داشته باشید

به گزارش «نسیم»، سید حسن هاشمی امروز در دیدار با آیت‌الله صافی گلپایگانی اظهار کرد: در آستانه هفته دولت، به اتفاق معاونان وزارت بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی کشور به خدمت مراجع تقلید رسیده‌ایم و خوشحالیم از اینکه شما نیز در خانواده خود پزشکان متخصصی دارید که این امر درک مسائل و مشکلات جامعه پزشکی را برای شما آسان‌تر کرده است.

وی افزود: با توجه به توصیه‌ها و فرمایشات قبلی شما، تلاش می‌کنییم بیمارستان جامع زنان را ابتدا در تهران و سپس در مراکز استان‌ها راه‌اندازی کنیم به نحوی که صفر تا صد آن از کادر خانم استفاده کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: بیمارستان جامع زنان به گونه‌ای خواهد بود که از بدو ورود تا انتها توسط کادر زنان در خدمت بیماران باشد.

در این دیدار آیت‌الله صافی گلپایگانی امروز اظهار کرد: مردم قدردان زحمات پزشکان هستند و من هر چه از مردم شنیده‌ام ابراز رضایت از وزیر بهداشت و حوزه تحت امر این وزارتخانه بوده است. وی افزود: مقصد و نیت شما در مسیر فرزندآوری و سلامت خانواده موجب خوشحالی است؛ این را بدانید که اسلام مجموعه کاملی از دستورات برای سلامت جامعه و خانواده دارد و می‌توان از آنها بهره گرفت. این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش جمعیت موجب رضایت خداوند و امام زمان(عج) است. وی ادامه داد:کار وزارت بهداشت از نظر کمی و کیفی ارزشمند و قابل قدردانی است و امیدواریم این نوع خدمات ماندگار باشند. آیت‌الله صافی گلپایگانی با بیان اینکه اصرار جدی بر تداوم فعالیت‌های وزارت بهداشت داریم گفت: وزارت بهداشت همچنین باید به مسائل بهداشتی و درمانی زنان اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

ارسال نظر: