وزیر بهداشت عازم جده شد
رئیس جمعیت هلال احمر ایران به همراه وزیر بهداشت و معاون کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه، شب گذشته تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کردند
به گزارش «نسیم»، هیأتی متشکل از دکتر سیدامیرمحسن ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر؛ سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت و حسن قشقاوی معاون کنسولی و امور مجلس وزارت امور خارجه با هدف عیادت از مجروحان و بررسی وضعیت آسیبدیدگان ایرانی فاجعه منا در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب گذشته تهران را به مقصد دوحه قطر ترک کردند. براین اساس دکتر سیدامیرمحسن ضیائی و هیئت همراه برای همدردی و نظارت بر وضعیت مجروحان ایرانی فاجعه منا دوحه را به مقصد جده عربستان ترک می کنند.