معاون درمان وزارت بهداشت:

اقشار محروم با اجرای طرح تحول نظام سلامت از خدمات درمانی بهره‌مند شده‌اند

کدخبر: 2012120

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت امکان دسترسی ارزان به خدمات درمانی و بهره‌مندی همه مردم به خصوص مناطق محروم را فراهم کرده است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمد آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت روز پنجشنبه در بازدید از بخش های بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) شهرستان دیلم بوشهر افزود: دولت تدبیر و امید نخستین دولت بعد از انقلاب است که در این سطح اهتمام ویژه به بهداشت و درمان مردم دارد.

وی یادآورشد: این مهم با حمایت رئیس جمهوری و اهتمام ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محقق شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهارداشت: اجرای طرح تحول نظام سلامت امکان دسترسی ارزان به خدمات درمانی و بهره مندی همه مردم به خصوص مناطق محروم را فراهم کرده است.

دکتر آقاجانی گفت: نمونه بارز این مهم بیمارستان شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر است که مجهز به امکانات قابل توجه از جمله بخش بستری و ویژه، اتاق های عمل و استقرار شماری پزشکان متخصص در رشته های مختلف است طوریکه این مهم وضعیت درمان این شهرستان را نسبت به گذشته به کلی متفاوت کرده است.

وی گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت اعزام و مراجعه بیماران به مراکز استان ها و مناطق همجوار کاهش داده است.

فرماندار شهرستان دیلم نیزگفت: امسال بیش از 20 میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز بیمارستان دیلم اختصاص یافت.

حسن اسماعیلی افزود:همچنین عملیات اجرایی آزمایشگاه بیمارستان دیلم انجام و بخش بستری ، اتاق عمل ،زنان و زایمان و اتاق همراه بیمار بیمارستان افتتاح شده است.

دکتر آقاجانی و هیات همراه از کلینیک تخصصی خیر ساز شهرستان دیلم بازدید و در جریان مراحل اجرایی این مرکز درمانی قرار گرفت.

کلینیک تخصصی شهرستان دیلم به همت خیرین با زیر بنای هزار متر مربع در حال احداث است.

شهرستان دیلم با 32 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظر: