فوت بیماران دیالیزی اهواز، پای معاون وزیر بهداشت را به مجلس باز کرد

کدخبر: 2051379

سخنگوی کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس گفت: معاون بهداشت وزیر بهداشت امروز در کمیسیون حاضر و آخرین نتایج را به اعضای کمیسیون ارائه می‌دهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدنعیم امینی‌فرد در توضیح آخرین وضعیت پیگیری علت فوت بیماران دیالیزی اهواز از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: در راستای رمزگشایی و مشخص شدن علت فوت بیماران مذکور رئیس کمیسیون بهداشت روز یکشنبه جلسه‌ای با معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار کرد البته در همین رابطه معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سه شنبه هم در جلسه کمیسیون بهداشت مجلس حضور یافته و آخرین نتایج را به نمایندگان ارائه می‌دهد.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه کمیسیون بهداشت تمامی تلاش و حساسیت‌های لازم را برای کشف علت فوت بیماران دیالیزی اهواز به کار می‌برد، تصریح کرد: رئیس کمیسیون بهداشت تاکید جدی بر پیگیری این موضوع از سوی اعضای کمیسیون داشته و خواستار اهتمام جدی اعضا برای کشف حقیقت و علت فوت بیماران مذکور هستند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی به خانه ملت گفت: در این رابطه آقای یوسفی نماینده اهواز به عنوان نماینده کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس تعیین و در حال پیگیری این موضوع در حوزه انتخابیه خود هستند.

ارسال نظر: