نرخ اوراق تسهیلات مسکن در بازه ۷۱۳ تا ۷۳۰ هزار ریال قرار گرفت

کدخبر: 1020088

معاملات امروز فرابورس با خرید و فروش ۱۷۳ میلیون و ۶۷۰ هزار ورقه بهادار در ۱۱ هزار و ۵۴۱ نوبت به ارزش ۹۶۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال به پایان رسید

به گزارش «نسیم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) معاملات امروز فرابورس با خرید و فروش 173 میلیون و 670 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 541 نوبت به ارزش 964 میلیارد و 230 میلیون ریال به پایان رسید. در ساعت اولیه معاملات امروز، شاخص کل فرابورس سه واحد بالا رفت اما مجددا به وضعیت اولیه برگشت و با کاهش کمی نسبت به روز قبل روی عدد 773.09 ایستاد. معامله‌گران فرابورسی بیشترین حجم معاملات خود را به داد و ستد سهام هلدینگ خاورمیانه اختصاص دادند و بیشترین ارزش معاملات امروز به ارزش 21 میلیارد و 380 میلیون ریال در اختیار پتروشیمی خراسان بود.

این در حالی است که بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام پخش البرز و پس از آن نفت ایرانول و شمال شرق شاهرود بود و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی توسعه خدمات بندری سینا، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، نفت ایرانول و سرمایه‌گذاری مسکن تهران به عنوان پربیننده ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

فن‌آوا، حق تقدم سرمایه‌گذاری مسکن زاینده رود و بیمه نوین با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 700 تا 730 هزار ریال دست به دست شد.

در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله یک میلیون و 230 هزار سهم همانند روز گذشته بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه چادرملو با داد و ستد 50 هزار و رقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

نماد معاملاتی شرکت سیمان لار سبزوار در روز جاری پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد، بازگشایی شد.

ارسال نظر: