کارگزار بورس: بورس تهران منتظر نتیجه مذاکرات درباره نرخ سود بانکی است

کدخبر: 989775

"محمد کفاش پنجه شاهی" در گفتگو با «نسیم»، افزود: ارایه نشدن گزارش عملکرد سالانه شرکت ها و تعیین نرخ سود بانکی از جمله موارد مبهم تاثیر گذار در بازار سرمایه است/

مدیر عامل شرکت کارگزاری کالا سپهر، افزایش صف خرید سهام خودرو، بانک ها و شرکت های پیمانکاری در روزهای اخیر را ناشی از دریافت اخبار مثبت مذاکرات بین المللی برشمرد و به نسیم گفت که این صنایع از محل تحریم های بین المللی آسیب دیده اند.

"محمد کفاش پنجه شاهی"، افزود که بازار سرمایه امیدوار شده تا با به نتیجه رسیدن مذاکرات و حذف تحریم های بین المللی، شرایط خوب را تجربه کند.

وی، با اشاره افت قیمت دلاردر روزهای پایانی سال گذشته ،بازار دلار را بازار هوشمندی دانست که نسبت به تاثیرات مثبت مذاکرات واکنش نشان می دهد و به نسیم افزود که بسیاری از فعالان بازار سرمایه،کاهش قیمت دلار را نشانه ای از رفع تحریم ها ارزیابی کرده اند.

این کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه هنوز ابهامات زیادی دربازار سرمایه وجود دارند، تصریح کرد که ارایه نشدن گزارش عملکرد سالانه شرکت ها و تعیین نرخ سود بانکی از جمله موارد مبهم تاثیر گذار در بازار سرمایه است.

کفاش پنجه شاهی، درباره بازگشایی نماد شرکت های پالایشی هم گفت که باز شدن این نماد منجر به آزاد شدن سرمایه سهامداران این شرکت ها شده است.

ارسال نظر: