"هیلاری کلینتون" گزینه خوبی برای صهیونیست‌ها است

کدخبر: 1000760

"جروزالم پست" نوشت: رئیس موسسه سابان معتقد است در صورت انتخاب کلینتون به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده، روابط اسرائیل و آمریکا به طور فوق‌العاده‌ای افزایش می‌یابد

به گزارش شماره امروز پایگاه اینترنتی این روزنامه صهیونیستی، حائیم سابان رئیس موسسه سابان در گفت‌و‌گوی اختصاصی با روزنامه جروزالم پست گفت، آمریکایی که هیلاری کلینتون نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آن را اداره کند، بهترین (دوست) برای اسرائیل خواهد بود.
در این مصاحبه که به عنوان بخشی از رتبه بندی سالانه پنجاه یهودی بسیار با نفوذ در دنیا منتشر خواهد شد، سابان از اظهارنظر مستقیم درباره جزئیات سیاست دیپلماتیک کلینتون در منطقه خودداری کرد.
این میلیاردر معروف و سلطان رسانه که پشتیبانی مالی‌اش برای رقابت‌های انتخاباتی کلینتون حیاتی و مهم است، گفت «کلینتون همیشه در حمایت از اسرائیل ثابت قدم بوده است. وی رئیس جمهور فوق العاده‌ای برای آمریکا و یک رهبر جهانی باورنکردنی خواهد بود و بدون تردید در دوره ریاست جمهوری وی روابط آمریکا و اسرائیل به طور قابل توجهی تقویت می‌شود».
سابان در ادامه گفت‌و‌گوی خود با برجسته کردن تنش‌های میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، اذعان کرد البته همیشه تنش‌ها وجود دارد، اما در دوره کلینتون همکاری میان اسرائیل و آمریکا از هر زمان دیگر تقویت خواهد شد.
این روزنامه جمعه آینده یعنی بیست و دوم ماه مه متن کامل این مصاحبه و رتبه بندی سالانه خود را منتشر خواهد کرد.
ارسال نظر: