بیش از ۶۰ عضو داعش در مناطق مختلف عراق کشته شدند

کدخبر: 1001163

نیروهای امنیتی عراق بیش از ۶۰ تن ازعناصر داعش را در مناطق مختلف این کشور از پای درآوردند

به گزارش «نسیم» به نقل از پرس‌تی‌وی، محمد عباس فرمانده هنگ ششم سازمان نظامی بدر گزارش داد که نیروهای کمیته مردمی با حمایت ارتش عراق مانع از حمله گاز کلر عناصر داعش به منطقه الرفیعات در جنوب غرب سامراء شدند.

بنا به این گزارش، در این حمله 12 تن از عناصر این گروه تروریستی کشته شدند.

وزارت دفاع عراق نیز در گزارشی اعلام کرد: 29 تن از عناصر داعش در درگیری با نیروهای امنیتی در منطقه الفحیلات در شهر الرمادی کشته شدند.

در این گزارش آمده است در عملیات پاکسازی الرمادی از گروههای تکفیری، تمامی یگان‌های نظامی ازجمله ارتش، پلیس و نیروهای ویژه حضور دارند.

این وزارتخانه همچنین افزود: نیروهای امنیتی کنترل منطقه المخابرات در الرمادی را به طور کامل در دست گرفتند. در عملیات آزادسازی این منطقه 21 عضو داعش کشته و 11 تن دیگر مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، 2 کامیون و 3 موتور سیکلت بمب گذاری شده خنثی و 10 مخفیگاه تروریست‌ها نیز منهدم شد.

سایت قرطانس نیوز نیز به نقل از یک منبع امنیتی نوشت: نیروهای امنیتی با کمک مبارزان عشایر و نیروی هوایی ارتش عراق توانستند کنترل بخش‌های السد و النادی را در منطقه البغدادی واقع در استان الانبار به دست بگیرند.

در همین حال مرکز عملیات بغداد خاطر نشان کرد: عملیات آزاد سازی منطقه الکرمه واطراف آن همچنان ادامه دارد و عناصر داعش تاکنون متحمل تلفات و خسارت‌های شدیدی شده‌اند.

ارسال نظر: