در دیدار با دبیران ارشد واشنگتن پست

جیسون رضائیان: حالم خوب است/ ۴۹ روز انفرادی بودم

کدخبر: 2005059

خبرنگار آمریکایی آزاد شده در تبادل زندانیان در دیدار با دبیران ارشد روزنامه مطبوع خود، واشنگتن پست، از صحت و سلامت جسمانی خود خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین »، جیسون رضائیان، خبرنگار آمریکایی آزاد شده در تبادل زندانیان در دیدار با دبیران ارشد روزنامه مطبوع خود، واشنگتن پست، از صحت و سلامت جسمانی خود خبر داد.

وی به سردبیر واشنگتن پست، " مارتین بارون" گفت:‌ " می خواهم مردم بدانند که من حالم خوب است. می دانم که آن ها مشتاق بودند این حرف را از زبان من بشنوند، اما می خواهم که این پروسه بگذرانم." رضائیان، 39 ساله در حال حاضر در مرکز پزشکی منطقه لنداشتول، نزدیک پایگاه هوایی رامشتاین، که در 80 مایلی جنوب غربی فرانکفورت در آلمان غربی در حال بهبودی است. در تصاویری که روز دوشنبه گرفته شد، رضائیان به صورت قابل توجهی وزن کم کرده است. وی توسط همسر خود یگانه صالحی و مادرش ماری رضائیان در پرواز از ایران به آلمان همراهی می شد.

خبرنگار واشنگتن پست مدعی شد که ارتباطات انسانی محدودی در دوران بازداشت خود داشته است و تنها 49 روز را در انفرادی سپر کرده است.

وی افزود: می خواهم از خانواده ام، مخصوصا تلاش های برادرم علی، همسر یگانه و مادرم تشکر کنم. از همه افرادی که در واشنگتن پست بودند و همکارانم در سایر رسانه ها، و همه افراد دولت آمریکا که نقش مهمی در آزادی من داشتند سپاسگزارم.

تصاویر ذیل از دیدار دیروز جیسون رضائیان و مدیران ارشد واشنگتن پست منتشر شده است:

ارسال نظر: