روبیو: توافق با ایران خیانت به اسرائیل است

کدخبر: 2007735

نامزد جمهوریخواه گفته که تغییر رویکرد با ایران، چین و کره شمالی در اولویت سیاست‌های من در صورت پیروزی در انتخابات است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا گفت: توافق احمقانه و خطرناک با ایران خیانت به متحد ما اسرائیل است و رژیم ایران را قدرتمند می سازد.

مارکو روبیو افزود: من در نخستین روز تصدی ریاست جمهوری این توافق را لغو خواهم کرد.

خبرگزاری صدا وسیما نوشت : نامزد جمهوریخواه آمریکا گفت:ایران به اعتقاد من با توجه به صدها میلیارد دلاری که باراک اوباما در راستای تخفیف تحریم ها به آنها داده است به دستیابی تسلیحات هسته ای نزدیک شده است.

وی افزود:جهان امروز خطرناک تر است و آمریکا امنیت کمتری دارد، زیرا کشوری دیوانه مثل کره شمالی دارای تسلیحات هسته ای است. چینی ها اسرار ما را سرقت و ارتش خود را تقویت کرده اند. ولادیمیر پوتین به دنبال بی ثباتی در سراسر جهان است. ایران به اعتقاد من با توجه به صدها میلیارد دلاری که باراک اوباما در راستای تخفیف تحریم ها به آنها داده است به دستیابی تسلیحات هسته ای نزدیک شده است و داعش بهتر از گذشته تامین مالی و سازماندهی شده است.

وی گفت:باراک اوباما در مواجهه با همه این تهدیدات چه کاری انجام داده است.چگونه می شود بودجه نظامی را کاهش داد. ما تاکنون نیز به اندازه کافی هزینه نکرده ایم. ارتش ما به زودی به کوچکترین حد از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون خواهد رسید. نخستین مسئله ای که دولت باید قبل از هرچیزی بر روی آن هزینه کند،امنیت ملی ما ست.من در صورتی که رئیس جمهور آمریکا شوم قصد دارم ارتش آمریکا را بازسازی کنم زیرا زمانی که آمریکا قویترین ارتش را داشته باشد جهان از امنیت بیشتری برخوردار خواهد بود.

ارسال نظر: