همکاری تشکیلات خودگردان با تل آویو در ترور مبارز فلسطینی

کدخبر: 2014321

جنبش جهاد اسلامی فلسطین، رژیم صهیونیستی را مسئول جنایت ترور مبارز برجسته فلسطین در بلغارستان دانست و تاکید کرد که شرایط انجام ترور، پرسش‌هایی در مورد احتمال همکاری امنیتی میان اشغالگران و تشکیلات خودگردان بر می انگیزد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، "داود شهاب" مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی گفت: آنهایی که دستور ترور عمر نایف، مبارز فلسطینی را صادر کردند همان کسانی هستند که جوانان و کودکان مان را در فلسطین به شهادت می رسانند و دستور استفاده از گلوله های جنگی علیه آنان را صادر می کنند.

وی تصریح کرد: این جنایت با خود پرسش های مشروعی را درباره آنچه در سفارتخانه های فلسطین در اروپا و دیگر مناطق می گذرد، بر می انگیزد. پرسش اینجاست که سفرا، کارمندان و کادر امنیتی سفارت در هنگام ترور چه می کردند؟ چرا در تامین امنیت عمر نایف که تحت تعقیب دشمن صهیونیستی بوده است، کوتاهی کرده اند.

میزان نوشت: داود شهاب افزود: آیا دامنه هماهنگی و همکاری امنیتی میان رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان به سفارت فلسطین نیز رسیده و در تعقیب مبارزان فلسطینی نیز تاثیر گذارده است.

وی در پایان برای عمر نایف و تمامی شهدای فلسطینی مغفرت الهی را تمنا کرد و از تشکیلات خودگردان و دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان خواست تا به مسئولیت خویش در قبال فلسطینیان جامه عمل بپوشانند.

ارسال نظر: