ارتباط مظنون حملات بروکسل و حوادث پاریس افشا شد

کدخبر: 2019341

منابع اطلاعاتی می گویند بررسی آثار دی‌ان‌ای موجود در جلیقه‌های انتحاری حملات پاریس نشان داده است "نجم عشراوی" که به اتهام ارتباط با انفجارهای بروکسل تحت تعقیب است، در ساختن بمب‌های به کار رفته در عملیات پاریس دست داشته است.

به گزارش گروه بین الملل « نسیم آنلاین » به نقل از بی بی سی، منابع اطلاعاتی فرانسه و بلژیک می گویند بررسی آثار دی‌ان‌ای یافت شده بر جلیقه‌های انتحاری در حملات پاریس نشان می‌دهد که نجم عشراوی که به ظن ارتباط با انفجارهای مرگبار روز سه‌شنبه در پایتخت بلژیک تحت تعقیب است، در ساختن بمب‌های به کار رفته در عملیات پاریس دست داشته است.

به گفته رسانه‌های بلژیک، نجم عشراوی، ٢٤ ساله، یکی از افرادی است که در انفجارهای فرودگاه بروکسل در روز سه‌شنبه این هفته دست داشت اما زنده مانده و متواری شده است .

هنوز هویت نجم عشراوی به عنوان یکی از مهاجمان حملات بروکسل رسما تایید نشده و منابع رسمی تنها اعلام کرده‌اند که در حال حاضر، عملیات گسترده‌ای برای یافتن "یکی از مهاجمان حملات بروکسل" در جریان است. با اینهمه، رسانه‌های بلژیک گفته‌اند که او یکی از سه نفری بوده که در انفجار در فرودگاه دست داشت .

ارسال نظر: