ترامپ : اوباما "بچه" است

کدخبر: 2020485

دونالد ترامپ در ادامه مخالفت‌ها با توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵، این بار رئیس‌جمهور آمریکا را به خاطر برجام، "بچه" توصیف کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: نامزد پیشتاز و جنجالی جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در ادامه مخالفت‌ها با برجام، رئیس‌جمهوری ایالات متحده را به خاطر توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 مسخره کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا در کنفرانس خبری بامداد شنبه(دیروز) بدون توجه به اقدامات عملی ایران برای اجرای برجام گفت که ایران برای پایبندی به «روح» توافق هسته‌‌ای باید آنچه به گفته وی «اقدامات تحریک‌آمیز» است را متوقف کند( جزئیات بیشتر).

نامزد پیشتاز جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ضمن مسخره کردن رئیس‌جمهور این کشور به دلیل اظهارات اخیرش درباره برجام گفت: «می‌شنوم که اوباما خیلی از ایران ناراحت است چون او حس می‌کند آنها به روح توافق(برجام) پایبند نبوده‌اند. او واقعا فکر می‌کرد چه اتفاق کوفتی قرار بود بیافتد. او شبیه به کودک است».

به گزارش «جوئیش اینسایدر»، دونالد ترامپ که بارها مخالفتش را با برجام اعلام کرده، در اظهارات تازه‌ خود ادعا کرد که ایران به تعهداتش عمل نکرده است.

او در ادامه مسخره کردن اوباما گفت: «آنها(ایران) در همان روز اول( از عمل به تعهداتشان در برجام) قصور کردند. ما چطور این مرد(اوباما) را به عنوان رئیس‌جمهور داریم این بسیار خجالت‌آور است».

دونالد ترامپ افزود: «عمر این توافق، دو ثانیه است. هنوز جوهر توافق خشک نشده بود که آنها از روسیه موشک خریدند و آنها داشتند موشک‌هایشان را آزمایش می‌کردند. آنها هیچ اهمیتی به او(اوباما) نمی‌دهند».

نامزد پیشتاز جمهوریخواهان همچنین تاکید کرد که هیات مذاکره ایران در گفتگوهای هسته‌ای، «از نظر ذهنی» وزیر خارجه آمریکا سوءاستفاده کردند. ترامپ همچنین جان کری را «بچه» توصیف کرد.

ترامپ همچنین تاکید کرد که محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در مذاکرات هسته‌ای از همتای آمریکایی خود زرنگی بیشتری به خرج داد و از او سبقت گرفت.

ارسال نظر: