حمله تروریستی به نیروهای مرزی و پلیس پاکستان

کدخبر: 2035092

تروریست‌ها با کار گذاشتن یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر کاروان نیروهای پلیس پاکستان آنها را هدف قرار دادند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: بر اثر انفجار بمب در خیابان «اسپینی» در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان 2 نیروی پلیس کشته و 6 نفر زخمی شدند.

نیروهای پلیس مشغول گشت زنی در شهر کویته بودند که با بمب هدف قرار گرفتند.

به گزارش پلیس خودرویی حامل نیروهای پلیس به طور کامل منهدم شده و حتی نیروهای پلیس که سوار موتور سیکلت بودند نیز آسیب دیده‌اند.

به گزارش دیلی پاکستان،‌ تروریست‌ها با کار گذاشتن یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر کاروان نیروهای پلیس آنها را هدف قرار دادند.

پزشکان حال بیشتر پلیس‌هایی را که در این انفجار زخمی شدند وخیم گزارش کردند بنابراین احتمال دارد تعداد قربانیان افزایش پیدا کند.

نیروهای ارتش با محاصره محل انفجار سعی دارند مدارکی درباره عاملان این جنایت به دست آورند.

سرفراز بگتی وزیر ایالت بلوچستان ضمن بازدید از محل انفجار و محکوم کردن این جنایت اعلام کرد: اقدام فوق کار تروریست‌ها بوده که به زودی مجازات می‌شوند.

در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبرپختونخواه، تروریست‌ها کاروان حامل نیروهای جفاظت مرزی را هدف تیراندازی قرار دادند که بر اثر آن 3 سرباز کشته شدند.

افراد مسلح موتورسیکلت سوار به سمت کاروان حامل نیروی حفاظت مرزی که از خیابان و چهارراه «پتنگ» در پیشاور عبور می‌کردند آتش گشودند که بر اثر آن 3 سرباز کشته شدند.

تروریست‌ها با تیراندازی بی‌هدف امکان هرگونه عکس العمل را از نیروهای مرزی گرفتند و بعد از غافلگیر کردن آنها موفق به فرار شدند.

نیروهای ارتش با محاصره محل حادثه موفق به کشف یک کلت کمری و 18 پوکه فشنگ شده‌اند و تلاش برای دستگیری عاملان این جنایت ادامه دارد.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این عملیات‌های تروریستی را به عهده نگرفته است.

در چند ماه گذشته نیروهای مرزی و پلیس پاکستان بارها هدف حمله شبه‌نظامیان قرار گرفته‌اند. تروریست‌ها شیوه خود را تغییر داده و به جای هدف قرار دادن مکان‌های عمومی،‌کاروان نیروهای ارتش و پلیس را هدف قرار می‌دهند.

ارسال نظر: