یک مرکز تجاری بروکسل در پی هشدار بمب گذاری تخلیه شد

کدخبر: 2041681

رسانه‌های بلژیکی صبح امروز از دریافت هشدار بمب‌گذاری مقابل یکی از مراکز تجاری شلوغ و پرجمعیت مرکز بروکسل توسط نیروهای پلیس خبر دادند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: رسانه‌های بلژیکی صبح امروز سه‌شنبه از دریافت هشدار بمب‌گذاری مقابل یکی از مراکز تجاری شلوغ و پرجمعیت مرکز بروکسل خبر دادند.

به نوشته روزنامه فرانسوی فیگارو، نیروهای امدادی و سرویس‌های خنثی‌سازی بمب و مواد منفجره پس از دریافت این هشدار در محل مرکز تجاری City2 حاضر شده‌اند.

بر اساس این گزارش، پلیس بلژیک حدود ساعت 5:30 صبح این هشدار را دریافت کرده و دادستانی بلژیک در گفت‌وگو با خبرگزاری بلگا از بازداشت یک نفر مظنون به حمل مواد منفجره در این رابطه خبر داده است.

بنابر اعلام شبکه RTL، هشدار بمب‌گذاری حوالی ساعت 4:30 بامداد امروز سه‌‌شنبه در پی مشاهده فردی با رفتار مشکوک در نزدیکی این مرکز تجاری صورت گرفت.

طبق اعلام شبکه RTBF، فرد مظنون خود پلیس را در جریان قرار داده است.

به گفته رسانه‌های بلژیکی، عملیات‌ ضدتروریستی گسترده‌ای هم‌اکنون در بلژیک در جریان است و «چارلز میشل» نخست‌وزیر این کشور صبح امروز نشستی اضطراری در همین رابطه برگزار کرده است.

هشدار بمب‌گذاری مقابل این مرکز تجاری در مرکز بروکسل در حالیست که چند روز پیش نیز ایستگاه مرکزی مترو بروکسل در پی تهدید تروریستی ناشی از یافتن دو چمدان مشکوک تخلیه شد.

ارسال نظر: