با خروج کامل عناصر تروریستی و پس از مقاومت ۴ ساله

حلب به طور کامل پاکسازی شد

کدخبر: 2079484

تلویزیون سوریه از تخلیه کامل شهر حلب از تروریست‌ها و افراد مسلح خبر داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: شهر حلب، مرکز استان حلب، سرانجام پس از چهار سال جنگ، با خروج عناصر تسلیم شده گروههای تروریستی سپس اخراجشان از این شهر، رنگ آزادی به خود دید.

فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح ارتش سوریه با صدور بیانیه‌ای از آزادی کامل شهر حلب خبر داد.

در این بیانیه آمده است: «به لطف و برکت خون شهدای پاک و قهرمانان و جان فشانی‌های نیروهای مسلح شجاع و نیروهای متحد و مقاومت ملت سرفراز سوریه فرماندهی کل نیروهای مسلح سوریه بازگشت امنیت به شهر حلب، بعد از آزادسازی آن از تروریسم و تروریست‌ها و خروج ترریست‌های باقی مانده را اعلام کی‌کند.

بازگشت امنیت به حلب، از طرفی پیروزی بزرگی بوده که تحول استراتژیک و نقطه عطفی مهم در جنگ علیه تروریسم را رقم زد و از سوی دیگر ضربه سختی است به پروژه تروریسم و حامیان آن».

ارتش سوریه اعلام کرد، تخلیه کامل حلب از تروریست‌ها نشان دهنده توانایی ارتش سوریه و متحدان آن در پیروزی علیه گروه‌ای تروریستی است.

فرماندهی کل نیروهای مسلح سوریه تأکید کرد که این دستاورد بزرگ، انگیزه‌ای قوی برای ادامه انجام مأموریت‌های ملی ارتش سوریه برای مقابله با تروریسم و بازگرداندن امنیت به همه اراضی این کشور خواهد بود.

ارتش سوریه در این بیانیه دوباره از افراد مسلح خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و عبرت بگیرند؛ چرا که ارتش به عملیات پاکسازی تمامی مناطق سوریه ادامه خواهد داد.

ارسال نظر: