سید عبدالملک الحوثی:

رژیم منافق سعودی به دنبال سلب اراده امت اسلامی است/ منافقان مجری اهداف اسرائیل و آمریکا هستند

کدخبر: 2098489

رهبر جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که رژیم منافق سعودی بدنبال سبل اراده امت اسلامی است و این قدرتهای منافق مجری مقاصد و اهداف اسرائیل و آمریکا در منطقه هستند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره یمن نوشت: سید عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در پیام تبریک خود به مناسب حلول ماه مبارک رمضان آورده است: من ماه مبارک رمضان - ماه خیرات و برکات- را به مردم مسلمان و عزیز یمن و همه مسلمانان تبریک و تهنیت می گویم.

وی خواستار بهره گیری مردم یمن از این ماه مبارک و پر خیر و برکت و تقویت ایمان خویش برای مقابله با همه چالش ها شد؛ بویژه که آنها با قدرت های طاغوتی و جنایتکار و در صدر آنها متجاوزان سعودی و آمریکایی روبرو هستند.

وی با اشاره به اینکه تجاوزگری رژیم سعودی به یمن زیر نظر و مدیریت مستقیم آمریکا انجام می شود، افزود: همه حوادث جاری در منطقه و در صدر آنها تجاوزگری آمریکایی - سعودی به یمن و مظلومیت ملت بحرین و آنچه در سوریه و عراق و سایر کشورها در جریان است، همه و هم دلایل روشن و حقایق آشکاری است که ماهیت و حقیقت قدرتهای منافق در منطقه را برملا می کند؛ قدرتهای منافقی که تنها هدف آنها خرابکاری و فتنه انگیزی و ویران کردن منطقه و از هم گسستن امت اسلامی و به راه انداختن درگیری با رویکرد طائفه‌ای، منطقه‌ای و دستاویزهای ساختی است. واقعیت امر این است که این قدرتهای منافق تنها مجری مقاصد آمریکا و اسرائیل برای تقسیم منطقه، قطع کردن پیوند امت اسلامی و تهی کردن آنها از امکانات، توانمندیهای و سرمایه های مادی و انسانی در جنگ های بیهوده هستند. این قدرتهای منافق در تلاش برای تغییر دادن رویکرد امت اسلامی از دشمنی با دشمنان آشکار خود و در صدر آنها اسرائیل به سمت دشمنی با کسانی است که با اسرائیل دشمن هستند. آنها همچنین مجری مقاصد آمریکا و اسرائیل برای بهره برداری از ملت های منطقه و بردن آنها زیر سلطه آمریکا و اسرائیل هستند.

عبدالملک الحوثی گفت: قدرتهای منافق می خواهند امت اسلامی را به گروهی سلب اراده شده و سر سپرده نیروهای شرارت و گمراهی تبدیل کنند.

وی افزود: جنایت های هولناک علیه ملت مسلمان یمن و ملت های منطقه بویژه در بحرین و عراق و سوریه و قتل هزاران زن و کودک و از بین بردن ساختار زیربنایی زندگی آنها همه و همه به روشنیِ کامل، ماهیت اهداف شوم قدرت های منافق و اربابان استکباری آنها را نشان می دهد. این وضعیت در جریان سفر ترامپ به پادشاهی شیطان با همه قراردادها و توطئه های همراه آن، خود را نشان داد. همه این قراردادها و توطئه ها در راستای منافع آمریکا است و به طور قطع اسرائیل نیز از آن بهره می برد.

وی افزود: ترامپ در این سفر از تریبون عربستان، آزادگان مجاهد در فلسطین و لبنان را متهم به تروریسم کرد و از آنجا جلوی چشم دوربین ها به رژیم اسرائیل جنایتکار رفت تا همه جهانیان، آنچه ترامپ آن را احساس خوب سران رژیم سعودی در قبال اسرائیل خواند، ببینند و بشنوند.

عبدالملک الحوثی افزود: این وضعیت ایجاب می کند که ملت مسلمان و آزاده و عزیز ما از ماهیت نبرد خود با قدرتهای منافق آگاه باشد و با توطئه ها و تجاوزگری آنها با تمام توان خود با اتکال به خداوند سبحان مقابله کند.

وی گفت: ملت ما گزینه‌ای جز مسئولیت پذیری و حرکت جدی ندارد تا از یاری خداوند برخوردار شود؛ همانطور که این امر را پیروزیهای بدست آمده از لبنان گرفته تا غزه و سوریه و عراق و یمن استوار ثابت کرده است.

رهبر جنبش انصار الله از امت اسلامی خواست تا همبستگی و همکاری خود را برای مقابله با قدرت های استکباری و ایادی منافق آنها تقویت کنند.

وی همچنین خواهان تداوم حضور مردم در جبهه ها برای مقابله با متجاوزان اشغالگر و مزدوران خیانتکار آنها شد.

عبدالملک الحوثی بر تقویت وحدت صفوف ملت یمن تاکید کرد و در این راستا از اندیشمندان و عقلای یمن خواست تا یک گردهمایی وحدت گرا و برادرانه را در روز دهم ماه مبارک رمضان برگزار کنند.

وی گفت: ما بر موضع ثابت انسانی و اسلامی و ملی ملت خود درقبال مسئله مرکزی امت اسلامی یعنی مسئله فلسطین و مقدسات آن و همبستگی با اسیران فلسطینی تاکید می کنیم.

عبدالملک الحوثی افزود: ما همچنین برهمبستگی انسانی و اخلاقی خود را با ملت مظلوم فلسطین و علمای سرشناس آنها و محکوم کردن جنایت های هولناک رژیم طاغوتی و جنایتکار این کشور علیه این ملت عزیز و مسلمان تاکید می کنیم.

ارسال نظر: