رهبر انصارالله یمن هم حملات تروریستی تهران را محکوم کرد

کدخبر: 2099315

رهبر جنبش انصار الله ضمن محکوم کردن حملات تروریستی امروز تهران، شهادت شهروندان ایرانی در این حملات را به ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: رهبر جنبش انصار الله یمن حملات تروریستی امروز تهران را محکوم کرد.

بنا بر اعلام شبکه تلویزیونی المسیره، عبدالملک بدر الدین الحوثی در واکنش به حملات تروریستی تهران گفت:‌ ما جنایت‌های وحشیانه‌ای که مرقد امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی ایران را هدف قرار داد، محکوم می‌کنیم و به خانواده‌های شهدا و ملت مسلمان ایران و رهبر فرزانه آن تسلیت می‌گوییم.

وی همچنین یورش نظامیان سعودی به منطقه شیعه نشین العوامیه را نیز محکوم کرد.

عوامل داعش امروز در 2 حمله مجزا به حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و ساختمان مجلس شورای اسلامی، 12 نفر از هموطنانمان را به شهادت رساندند. 2 تروریست‌ حاضر در حرم حضرت امام خمینی (ره) در همان ثانیه‌های اول شروع اقدام تروریستی خود، توسط نیروهای امنیتی حاضر در محل به هلاکت رسیدند. چهار تروریست دیگر که به ساختمان مجلس شورای اسلامی حمله کرده بودند، پس از شلیک کور به سمت مردم حاضر در ساختمان مراجعات مردمی، با مقابله مأموران حفاظتی مجلس مواجه شدند و نتوانستند از طریق راهروهای موجود وارد ساختمان مجاور یعنی محل برگزاری نشست علنی شوند. این 4 نفر ساعاتی با نیروهای امنیتی به تقابل آتش پرداختند و نهایتاً در ساعت 15 و با ورود نیروهای ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل، هر 4 تروریست کشته شدند و غائله ختم شد.

ارسال نظر: