هادی العامری: برای آزادسازی تکریت به آمریکا نیاز نداریم

کدخبر: 990505

فرمانده نیروهای داوطلب عراقی افزود: سردار قاسم سلیمانی در تلاش ضد تروریستی عراق کمکی شایان به ارتش عراق کرده است/ هر وقت که ما به وی نیاز داشته باشیم اینجا حاضر است و توصیه‌‌های بسیار خوبی ارائه می‌دهد

هادی العامری روز یکشنبه از برخی شخصیت‌های نظامی ارتش عراق که خواستار کمک امریکا در عملیات تکریت هستند، به شدت انتقاد کرد و گفت: برخی از افراد سست عنصر در ارتش می گویند ما به امریکایی‌ها نیاز داریم، در حالی که ما می گوییم ما به امریکایی ها نیازی نداریم .

عامری همچنین در جمع خبرنگاران در منطقه الاعلم در شمال بغداد، پایتخت عراق، از همکاری تهران با این کشور عربی در نبرد علیه گروه تروریستی تکفیری داعش استقبال کرد و گفت سردار قاسم سلیمانی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در تلاش ضد تروریستی عراق کمکی شایان به ارتش عراق کرده است .

وی در حالی که در اظهارات خود به توقف موقت عملیات تکریت اشاره داشت تصریح کرد: (سردار) قاسم سلیمانی هر وقت که ما به وی نیاز داشته باشیم اینجا حاضر است ... وی توصیه ‌های بسیار خوبی ارائه می دهد. نبرد هم اکنون پایان یافته و وی به مقر عملیاتی خود بازگشته است .

ارسال نظر: