"راسوی متعفن"؛ سلاح شیمیایی ساخت صهیونیست‌ها برای مقابله با معترضان آمریکایی

کدخبر: 997753

رژیم صهیونیستی قبلاً از این بمب بدبو برای مقابله با تظاهرات‌کنندگان فلسطینی استفاده کرده است

به گزارش نسیم به نقل از پایگاه خبری ـ تحلیل «دیفنس‌وان»، دولت آمریکا قصد دارد برای مقابله با شورش‌های آینده در شهرهای این کشور از یک بمب شیمیایی جدید که ساخته رژیم صهیونیستی است استفاده کند.

نام این بمب «اسکانک» (به معنای راسوی متعفن) است و همان‌طور که از اسمش پیداست از دسته ترکیبات شیمیایی «مالودارانت» است که با حمله به دستگاه بویایی و همچنین اعصاب حسی و حرکتی پوست صورت باعث ایجاد حس‌های مشمئزکننده در قربانیان می‌شوند.

مواد شمیایی به کار رفته در بمب «اسکانک» اساساً غیرسمی اما بسیار بدبو هستند و در صورت عدم درمان می‌توانند تا چندین هفته در دستگاه بویایی فرد باقی بمانند. ترکیبات شیمیایی این بمب را اسیدهای آمینه و جوش شیرین تشکیل می‌دهد و بویی بین لاشه حیوانات و مدفوع انسان از آن ساطع می‌شود.

ارتش رژیم صهیونیستی سال ۲۰۰۸ این بمب را به عنوان یک سلاح ضدشورش جهت مقابله با فلسطینی‌ها ساخته است و اکنون شرکت «می‌سترال» در ایالت مریلند آن را در اختیار اداره‌های پلیس در آمریکا و از جمله اداره پلیس شهر فرگوسن که کانون اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا دانسته می‌شود قرار داده است.

رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۸ از این بمب برای متفرق کردن معارضان استفاده کرده است. خنثی‌سازی بمب توسط نوعی صابون خاص انجام می‌شود که در واقع تنها ماده موثر بر این بمب است.

ارسال نظر: