حماس: جدیتی برای تبادل اسرا از سوی تل‌آویو دیده نمی‌شود

کدخبر: 2340283

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد که جدیتی از طرف تل‌آویو برای بازگرداندن سربازان مفقود شده وجود ندارد.

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد که جدیتی از طرف تل‌آویو برای بازگرداندن سربازان مفقود شده وجود ندارد.

صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس در اظهاراتی تلویزیونی با اشاره به اینکه جدیتی از طرف تل‌آویو برای بازگرداندن سربازان مفقود شده وجود ندارد، گفت: شروط مقاومت برای مذاکرات تبادل اسرا آزادی اسرا شامل قرارداد وفاداری به آزادگان و انجام مذاکراتی جدی است.

العاروری تاکید کرد: اظهارات مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا درباره شهرک‌های موجود در کرانه باختری نشان می‌دهند که آمریکا شریک اصلی اشغالگری است و تمامی رویکردهای جهانی را نادیده می‌گیرد.

معاون رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: موضعگیری آمریکا درباره شهرک‌های موجود در کرانه باختری هرگز چیزی را در این واقعیت تغییر نخواهد داد که این مناطق اراضی اشغالی فلسطین هستند و اتحاد در موضعگیری فلسطین برای ناکام گذاشتن هر گونه طرح سیایس تحمیلی به فلسطینی‌ها کفایت می‌کند.

وی افزود: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر دولت اشغالگر و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هزینه جنایات خود در حق مردم ما را پرداخت خواهند کرد و جز ناامیدی چیزی به دست نخواهند آورد.

این مسئول حماس در ادامه گفت: شهرک‌ها چه در کرانه باختری و چه در تل‌آویو مشروعیتی ندارند و اظهارات پامپئو گواهی بر جنایات آمریکا در حق فلسطینی‌ها است.

العاروری ادامه داد: معامله قرن به لطف پایداری فلسطینی‌ها و موضعگیری یکپارچه آنها کارکرد خود را از دست داد.

او با اشاره به کمک‌های نظامی و فنی مستقیم حماس به تمامی گروه‌های مقاومت، گفت: دشمن اسرائیلی با دریافت پاسخ مقاومت به ترور شهید بهاء ابوالعطا درس مهمی گرفت.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: