حمایت آل‌خلیفه از تجاوز آمریکا به پایگاه‌های حشد شعبی

کدخبر: 2343201

رژیم بدوی آل‌خلیفه از تجاوز وحشیانه آمریکا به پایگاه‌های حشد شعبی در استان الانبار عراق که به شهادت ۲۴ مبارز منجر شد، حمایت کرده است.

وزارت خارجه بحرین، شب گذشته ساعاتی پس از حمله جنگنده‌های آمریکایی به پایگاه‌های حشد شعبی در عراق، بیانیه‌ای صادر و در آن حمایتش را از این جنایت اعلام کرد.

وزارت خارجه بحرین با این ادعا، که «این بمباران واکنشی به اقدامات جنایتکارانه و مستمر نیروهای حشد شعبی است»، اعلام کرد که دولت بحرین از نقش استراتژیک و مهم ایالات متحده آمریکا در مقابله با گروه‌های تروریستی در منطقه تمجید می‌کند و حمایت کاملش را از تمامی تلاش‌ها و گام‌های آمریکا در راستای تضمین امنیت و صلح منطقه‌ای و بین‌المللی اعلام می‌کند.

طبق این گزارش، شب گذشته چند پهپاد ناشناس مواضع «گردان‌های حزب‌الله» عراق وابسته به حشد شعبی در شهر مرزی القائم استان الانبار (غرب عراق) را بمباران کردند.

سخنگوی نظامی گردان‌های حزب‌الله عراق در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «المنار» اعلام کرد، تاکنون ماحصل حملات آمریکا به مراکز حشد شعبی 24 شهید و بیش از 50 زخمی بوده است.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز بلافاصله پس از انجام این حمله، در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش این کشور مواضع حشد شعبی در نزدیکی شهر القائم را هدف حمله هوایی قرار داده است.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: