نماینده کنگره خطاب به ترامپ:

گمراه کردن مردم درباره کرونا را متوقف کن

کدخبر: 2348418

نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا از ترامپ به خاطر طرح ادعا‌های تایید نشده و حتی دروغین درباره ویروس کرونا انتقاد کرد.

تد لیو، نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا با استناد به مقاله نیویورک‌تایمز در پیامی توییتری خطاب به رئیس‌جمهور این کشور نوشت: «آقای دونالد ترامپ عزیز می‌توانید لطفا گمراه کردن مردم آمریکا در مورد ویروس کرونا را متوقف کنید؟ زندگی بسیاری در معرض خطر است.»

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در مقاله خود ترامپ را به طرح ادعا‌های تایید نشده و حتی دروغین درباره ویروس کرونا متهم کرده است.

این در حالی است که روزنامه وال‌استریت‌ژورنال هم گزارش داد شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا باعث وحشت مردم این کشور شده است.

بر این اساس، با جان باختن اولین بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ایالت کالیفرنیا، این ایالت به حالت آماده باش در آمد.

پیش‌تر ۱۰ آمریکایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده بودند. با این حال، تمامی این ۱۰ مورد ساکن ایالت واشنگتن بودند و کالیفرنیا دومین ایالت آمریکاست که شاهد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا است.

منابع رسمی از ابتلای بیش از ۱۰۰ آمریکایی به ویروس کرونا خبر می‌دهند. دولت ترامپ می‌کوشد شیوع کرونا در آمریکا را کوچک نشان دهد. با این وجود، افزایش تلفات باعث انتقاد گسترده مردم آمریکا و سیاستمداران دموکرات به ترامپ شده است.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: