درخواست کرونایی انصارالله از سازمان ملل

کدخبر: 2349625

جنبش انصارالله یمن مداخله شورای امنیت سازمان ملل برای توقف جنگ ائتلاف سعودی علیه یمن به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا را درخواست کرد.

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلابی یمن و از رهبران جنبش انصارالله خواستار مداخله شورای امنیت و سازمان ملل برای توقف جنگ در یمن شد.

الحوثی امروز دوشنبه در حساب توئیتری خود نوشت: «ویروس کرونا تمام جهان را درنوردیده و تهدیدی برای بشریت است و ما از شورای امنیت و آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل می‌خواهیم که جلوی تجاوز قدرت‌های متجاوز علیه ملت یمن را گرفته و به محاصره این کشور پایان دهند؛ ویروس سراسر جهان منتشر شده است و ملت‌های جهان باید از صلح برخوردار بوده و بتوانند با این ویروس خطرناک مبارزه کنند.»

پیشتر سید «عبدالملک بدر الدین الحوثی»، رهبر انصار الله یمن گفته بود که دلایل متعددی می‌تواند منجر به شیوع وبا و بیماری‌های واگیر در جهان شود. برخی کشورها با دستکاری و تولید ویروس، از آن ها در برابر دشمنان خود استفاد می‌کنند. آمریکا و برخی کشورها آزمایشگاه بزرگی دارند که می‌توانند در آنجا ویروس‌های مهلک علیه انسان ها تولید می‌کنند.

او گفت که آمریکا سابقه استفاده از این گونه ویروس در کارنامه غیرانسانی خود دارد و پیشتر از آن علیه سرخپوست‌ها استفاده کرده است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: