پیشگویی کرونایی ترامپ

کدخبر: 2351376

رئیس جمهور آمریکا عصر جمعه (به وقت واشنگتن) در کنفرانس خبری گفت که انتظار دارد تعداد قربانیان ویروس کرونا در این کشور در مجموع بین ۶۰ تا ۶۵ هزار نفر بشود.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در جریان کنفرانس خبری روزانه خود گفت که انتظار دارد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا در مجموع بین ۶۰ تا ۶۵ هزار نفر بشود.

وی افزود که معتقد است اوج شیوع ویروس کرونا در آمریکا عبور کرده و آمریکا به زودی به حالت قبل خود باز خواهد گشت و اقتصاد این کشور با در نظر گرفتن معیارهای بهداشتی بازگشایی خواهد شد.

در حالی که تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۳۷ هزار نفر رسیده گفت که آمریکا در حال حاضر به پادشاه دستگاه‌های تنفس مصنوعی (ونتیلاتور) تبدیل شده و قصد داریم تعدادی از این دستگاه‌ها را به مکزیک بدهیم.

ترامپ در ادامه این کنفرانس هبری گفت که سران برخی از کشورها به صورت پنهانی از نحوه واکنش آمریکا به ویروس کرونا تمجید کرده‌اند.

آمریکا در حال حاضر با بیش از ۷۰۰ هزار مبتلا به ویروس کرونا، بیش از ۳۱ درصد از کل مبتلایان به ویروس کرونا در جهان را داراست و «آندرو کوومو» فرماندار ایالت کالیفرنیا چندی پیش گفته بود واکنش دیرهنگام واشنگتن، باعث بروز فاجعه شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا شده است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: