ترامپ درباره توییتر: اقدام بزرگی در راه است!

کدخبر: 2354532

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر توییتر را مورد انتقاد قرار داد و گفت که اقدام بزرگی در این باره در راه است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در ادامه انتقادات خود علیه توییتر، با انتشار توییتی، این شبکه اجتماعی را مورد انتقاد قرار داد.

در این پیام توییتری آمده است: توییتر اکنون نشان داد که آنچه ما درباره آن می‌گفتیم درست است. اقدام بزرگی در راه است!

رئیس جمهور آمریکا ساعاتی پیش نیز تهدید به بستن شبکه‌های اجتماعی کرده بود.

ترامپ در پیامی که در توییتر خود منتشر کرد، این شبکه اجتماعی را به تلاش برای خاموش کردن صدای محافظه کاران متهم کرد و هشدار داد که او و قانونگذاران جمهوریخواه می‌توانند برای بستن این شبکه اقدام کنند. ترامپ در این پیام خود درباره اعمال نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و حتی احتمال بستن آن‌ها تهدید کرد.

تهدید‌های ترامپ علیه شبکه اجتماعی توییتر پس از آن صورت گرفت که این شبکه برای اولین بار با افزودن برچسب راستی آزمایی به یکی از توییت‌های روز سه شنبه او، امکان اعتبارسنجی آن را میسر کرد.

رئیس جمهور آمریکا روز گذشته در پیامی توییتری اعلام کرد رای پستی در انتخابات ماه نوامبر به افزایش تقلب در آن منجر خواهد شد. ترامپ در این توییت نوشت: «... صندوق‌های پستی سرقت می‌شوند، برگه‌های رای جعل و حتی به طور غیرقانونی چاپ می‌شوند و به طور جعلی امضا می‌شوند. فرماندار کالیفرنیا برگه‌های رای را به میلیون‌ها نفر ارسال می‌کند بدون توجه به اینکه آن‌ها که هستند. این انتخابات تقلبی خواهد بود.»

توییتر در واکنش، با افزودن برچسب «حقایق مربوط به رای پستی را دریافت کنید» کاربران را به مطالعه مقالات خبری درباره ادعای ترامپ هدایت کرد.

شبکه اجتماعی توییتر روز چهارشنبه نخستین بار یک توییت از رئیس‌جمهور آمریکا را گمراه کننده توصیف کرد و بعد از این اقدام توییتر، ترامپ این شبکه اجتماعی را به دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا متهم کرد.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: