جهاداسلامی: هرگونه ارتباط با دشمن صهیونیستی جنایت است

کدخبر: 2355084

جهاد اسلامی فلسطین هرگونه ارتباط با رژیم صهیونیستی و تلاش برای عادی‌سازی روابط با این رژیم را جنایتی علیه ارزش‌های ملی و اسلامی دانست.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین به مناسبت پنجاه و سومین سالروز «یوم النکسه» (جنگ شش روزه ۱۹۶۷)، با صدور بیانیه‌ای عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل را چاقویی به بدن جهاد مردم فلسطین و حقوق بر‌حقه‌اش دانست.

به نوشته وبسایت العهد، در این بیانیه آمده است که تلاش‌های برای عادی‌سازی با این رژیم، بر خلاف خواسته و اجماع مردم کشورهای عربی و اسلامی است.

جهاد اسلامی جنگ شش روزه را «یوم النکبه» دیگری دانست که در سایه ناتوانی کشورهای عربی ضربه دیگری به قلب اعراب و مسلمانان وارد آورد و موجب کامل شدن اشغال قدس و بسیاری از مناطق فلسطین و دیگر کشورهای عربی شد.

در این بیانیه همچنین آمده است که مسأله فلسطین این روزها در مراحل خطرناکی سیر می‌کند و این در حالی است که شاهد «ناتوانی» و «عادی‌سازی» و «حقارت» برخی طرف‌ها هستیم و دشمن صهیونیستی نیز در حال انجام پروژه‌ها و طرح‌های خویش است.

جهاد اسلامی در ادامه تأکید کرد که قدس علی‌رغم تمامی توطئه‌ها، زخم‌ها و اختلافات، هویت عربی و اسلامی خود را حفظ خواهد کرد و اصرار اهالی بیت‌المقدس برای ادامه تجمع در اطراف مسجدالاقصی و مقابله با اقدامات صهیونیست‌ها دلیل روشنی بر تأکید آن‌ها بر لزوم استیفای حقوق خویش است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: