کرونا نتانیاهو را از پا درآورد

کدخبر: 2358176

محافل رژیم صهیونیستی با اشاره به ناتوانی نتانیاهو در مهار کرونا و آشفتگی تل آویو در حل بحرانها، بر سخنان دبیر کل حزب الله لبنان در سال ۲۰۰۰ مبنی بر خانه عنکبوت بودن این رژیم اذعان کردند.

رسانه صهیونیستی معاریو با انتقاد از رویکرد کابینه نتانیاهو در حل بحران‌های این رژیم، به نقل از «یسرائیل زیف» ژنرال صهیونیست آورده است: کابینه از حل بحران سخن می‌گوید اما بحران‌ها در حال تشدید شدن هستند.

این ژنرال صهیونیست اذعان کرد: همانطور که حسن نصرالله در سخنرانی خود در سال ۲۰۰۰ ما را خانه عنکبوت توصیف کرد، ما از هم پاشیده‌ایم.

وی به معاریو گفت: زمانی از تحولات بهار عربی خرسند بودیم و می‌گفتیم ببینید آنها در حال ساقط شدن هستند اما امروز وضع برعکس شده است و اعراب شاهد هرج و مرج و بی ثباتی در خیابان‌های ما و بسیاری از مشکلات و نابسامانی‌های دیگر هستند.

عاموس یادلین ژنرال احتیاط صهیونیست هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در سخت‌ترین مراحل خود قرار دارد و با مشکلات اقتصادی، اجتماعی و بهداشتی و امنیتی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی از موج دوم کرونا که صهیونیست‌ها را به زانو در می‌آورد سخن گفت و درباره زمستانی که آنفلوانزا و کرونا با هم صهیونیست‌ها را خواهند کشت، هشدار داد.

وی گفت: کابینه در راهکار طولانی مدت یا میان مدت شکست خورده است و هیچ برنامه‌ای ندارد و شفاف هم نیست.

کرونا نتانیاهو را از پا درآورد

از سوی دیگر «روگل آلفر» تحلیلگر رسانه صهیونیستی هاآرتص با اشاره به اینکه کرونا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را از پا درآورده است به تظاهرات ضد نتانیاهو در اراضی اشغالی پرداخت و گفت: نتانیاهو عملکرد موفقی در مهار کرونا نداشته است و کارش تمام است.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: