اعتراض معلمان آمریکایی به بازگشایی مدارس

کدخبر: 2359077

گروهی از معلمان آمریکایی در برخی ایالت‌ها از درون اتومبیل‌های خود به تصمیم برخی فرمانداران برای ادامه بر‌گزاری کلاس‌ها به صورت حضوری اعتراض کرده‌اند.

معلمان آمریکایی روز دوشنبه در بیش از دوازده حوزه مدرسه در برخی ایالت‌ها از درون اتومبیل‌های خود به تصمیم برخی فرمانداران برای ادامه بر‌گزاری کلاس‌ها به صورت حضوری اعتراض کردند.

به نوشته خبر‌گزاری رویترز، این معلمان، نوشته‌هایی را بر روی اتومبیل‌های خود حک کردند و یا پلاکارد‌هایی را با پیام‌های مختلف بر دست گرفتند و با اتومبیل‌های خود به همراه دیگر کارکنان مدرسه در خیابان‌ها کاروانی به راه انداختند.

معلمان آمریکایی خواستار ادامه بر‌گزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین هستند تا زمانی که آزمایشات کرونا نشان دهند که کلاس‌ها برای باز‌گشت دانش‌آموزان امن است و مدارس نیز پرستاران و مشاوران بیشتری را به کار بگیرند.

معلمان در شهر‌های شیکاگو، میلواکی و فیلادلفیا در این اعتراضات بوق‌های اتومبیل‌ خود را به صدا در آوردند. تظاهرات‌کنندگانی نیز در خارج از اتاق باز‌رگانی شهر لس‌آنجلس به راهپمایی پرداختند. در ایالت کنکتیکوت‌ نیز حدود ۴۰۰ اتومبیل با تشکیل یک کاروان به تظاهرات پرداختند.

بنا بر اعلام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با ابتلای حدود ۴۷ هزار مورد جدید در آمریکا، مجموع مبتلایان به کرونا به مرز ۴.۷۱۳.۰۰۰ نفر و شمار فوتی‌ها با افزایش۵۵۷ نفری به ۱۵۵.۳۹۸ تن رسید.

ایالت کالیفرنیا با ۵۲۲ هزار مورد ابتلا و ۹.۵۶۰ قربانی، به کانون کرونا در آمریکا تبدیل شده است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: