واکنش صنعاء به سکوت اتحادیه عرب به اقدام امارات

کدخبر: 2359882

رئیس هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن ضمن محکوم کردن سکوت اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی در قبال اقدام امارات در عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد، این سکوت به خیانت تشویق می‌کند.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیأت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن سکوت اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی در قبال توافق امارات با رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی روابط را محکوم کرد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، عبدالسلام گفت: سکوت اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی در قبال این اقدام امارات، عادی‌سازی روابط را مبارک می‌داند و به خیانت تشویق می‌کند.

عبدالسلام هفته جاری در توئیتی در تبریک سالروز پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ نوشت: فرق است میان کسی که برای پیروزی جشن می‌گیرد با کسی که برای شکست جشن برگزار می‌کند.

سازمان همکاری اسلامی پیش‌تر با صدور بیانیه‌ای شلیک موشک توسط ارتش یمن در دفاع از خود در برابر تجاوز آمریکایی-صهیونیستی را محکوم کرده بود اما اکنون در برابر اقدام امارات در عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی سکوت کرده است.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه گذشته از توافق امارات و رژیم صهیونیستی برای عادی‌سازی کامل روابط خبر داد که این موضوع با واکنش‌های گسترده روبرو شده است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: