آبه باز هم راهی بیمارستان شد

کدخبر: 2360389

یک مقام ارشد کابینه ژاپن اعلام کرد «شینزو آبه» برای دومین بار طی چند روز گذشته برای انجام آزمایش راهی بیمارستان شده است.

یک مقام ارشد کابینه ژاپن امروز دوشنبه اعلام کرد «شینزو آبه» نخست وزیر این کشور برای دومین بار طی چند روز گذشته برای انجام آزمایش راهی بیمارستان شده است.

یوشیهیده سوگا دبیر ارشد کابینه ژاپن در کنفرانس خبری با هدف پایان دادن به گمانه زنی ها درباره بیماری احتمالی آبه گفت وی برای پیگیری نتیجه آزمایش های هفته قبل خود به بیمارستان دانشگاه کیو مراجعه کرده است. وی تاکید کرد: من آبه هر روز می بینم و تغییری نکرده است.

مراجعه امروز آبه در حالی صورت گرفت که وی امروز دوشنبه اولین نخست وزیر ژاپن لقب می گیرد که طولانی ترین مدت نخست وزیری را به نام خود ثبت کرده است.

منابع بیمارستانی هفته گذشته اعلام کردند علت حضور نخست وزیر ژاپن انجام معاینات معمول است که آبه هر سال دو بار انجام می دهد.

این اخبار پس از آن منتشر شد که اکیرا آماری، مدیر بخش مالیاتی حزب حاکم لیبرال دموکرات گفت آبه 65 ساله به علت کار بسیار و رسیدگی به مسائل مربوط به کشور پس از شیوع ویروس کرونا دچار خستگی مزمن شده است.

به دنبال گزارش یکی از مجلات ژاپن که نوشته بود آبه در ماه اوایل مرداد خون بالا آورده است گمانه زنی ها درباره سلامتی نخست وزیر 65 ساله ژاپن بالا گرفته است زیرا او هفته پیش بیش از 7 ساعت را در بیمارستان گذراند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: