هشدار توییتر: آرزوی مرگ برای ترامپ ممنوع!

کدخبر: 2362550

شبکه اجتماعی «توییتر» در رویکردی متناقض، کاربران این شبکه را تهدید کرد هرگونه پیام ارسالی آنها در توییتر در خصوص آرزوی مرگ برای «دونالد ترامپ»، حذف خواهد شد.

شبکه اجتماعی «توییتر» به موجی از واکنش‌های منفی در این شبکه به خبر ابتلای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به کروناویروس واکنش نشان داد.

وبگاه «تی وی نیوزیلند» گزارش کرد، شبکه اجتماعی توییتر در پیامی به کاربران این شبکه هشدار داد هرگونه توییتی که حاوی پیام «آرزو یا امید برای مرگ، آسیب بدنی جدی یا بیماری کشنده» برای ترامپ باشد، حذف خواهد شد.

این نوع واکنش عجیب توییتر، با انتقاداتی از سوی کاربران این شبکه روبرو شد و سیاست‌های دوگانه این شبکه اجتماعی را زیرسؤال بردند.

«مارا ویلسون» بازیگر آمریکایی در واکنش به این اقدام توییتر نوشت: «می‌دانید چند نفر در اینجا (توییتر)، به طور مداوم خواستار قتل عام یهودیان یا مسلمانان یا سیاهپوستان می‌شوند».

شبکه اجتماعی توییتر نیز در واکنش به توییت‌های انتقادی کاربران توییتر گفت که حذف پست‌های باصطلاح تهدیدآمیز به مفهوم تعلیق حساب کاربری از توییتر نیست.

رئیس جمهور آمریکا بامداد روز جمعه (به وقت تهران) از ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا خبر داد و بامداد شنبه (به وقت تهران) با بالگرد به بیمارستان نظامی والتر رید در واشنگتن منتقل شد.

ترامپ در آخرین پیام توییتری خود بعد از انتقال به بیمارستان والتر رید، اعلام کرد که اوضاع خوب است.

پزشک کاخ سفید در اولین اطلاعیه خود درباره وضعیت جسمانی ترامپ بعد از انتقال به بیمارستان نظامی «والتر رید» اعلام کرد که گرچه رئیس جمهور آمریکا هنوز برای تنفس به دستگاه اکسیژن نیاز پیدا نکرده اما درمان با داروی «رمدیسیور» را آغاز کرده است.

«هوپ هیکس» مشاور ترامپ جزء اولین نفراتی بود که تست کرونای وی پنجشنبه شب مثبت اعلام شد و ظرف کمتر از یک روز، تست کرونای دستکم ۹ نفر دیگر از مقام‌ها و قانونگذاران آمریکایی مثبت اعلام شد.

از طرف دیگر، پایگاه تحلیلی «پالتیکو» امروز (شنبه) گزارش کرد که تست کرونای «بیل استپین» مدیر ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نیز مثبت اعلام شد و آن را ضربه دیگری به تلاش‌های ترامپ برای انتخاب مجدد بعنوان رئیس‌جمهور آمریکا توصیف کرد.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: