خشم ترامپ از ادعاهای اخیر

کدخبر: 2362705

رسانه آمریکایی خبر داد، هشدار رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید درباره وضعیت سلامتی دونالد ترامپ و اظهارات متناقض او با سخنان پزشک رئیس‌جمهور، خشم ترامپ را برانگیخته است.

در حالی که گمانه‌زنی‌ها درباره شرایط «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ابتلا به ویروس کرونا و بستری شدن در بیمارستان نظامی «والتر رید» ادامه دارد، خبرها حاکی از آن است که ترامپ از سخنان هشدارآمیز رئیس کارکنان کاخ سفید درباره وضعیت سلامتی‌اش عصبانی شده است.

شبکه «سی‌ان‌ان» در خبری به نقل از دو منبع مطلع گزارش داد: «رئیس‌جمهور دونالد ترامپ از دست مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید عصبانی است بعد از اینکه این مقام ارشد بال غربی (کاخ سفید) صحبتهایی در تناقض با ارزیابی روز شنبه پزشک کاخ سفید در خصوص سلامت رئیس‌‎جمهور مطرح کرد».

طبق این گزارش، «هم اکنون این موضوع به طرزی فراگیر در درون کاخ سفید پذیرفته شده است که (مارک میدوز) آن منبع ناشناسی بوده که روز شنبه به فاصله کوتاهی بعد از سخنان شان کانلی (پزشک اصلی ترامپ) ارزیابی تیره‌ و تارتری (از وضعیت سلامتی ترامپ) به رسانه‌ها ارائه داد».

سی‌ان‌ان افزود: «در ابتدا اعلام شد که این منبع کاخ سفید، یک منبع مطلع از شرایط رئیس‌جمهور بود اما بعدا آسوشیتدپرس و نیویورک تایمز اعلام کردند که آن منبع، میدوز بوده است».

مارک میدوز رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید به خبرنگاران گفته بود: «وضعیت اعضای حیاتی (بدن) رئیس‌جمهور طی 24 ساعت گذشته بسیار نگران کننده بود و ۴۸ ساعت بعدی درباره وضعیت سلامت او بسیار حیاتی خواهد بود. ما هنوز در یک مسیر روشن برای بهبودی کامل (حال ترامپ) قرار نداریم».

بنا بر گزارش سی‌ان‌ان، «یک مشاور ارشد ترامپ اعلام کرد، ترامپ از خرابکاری میدوز به شدت عصبانی شده است».

به گفته این رسانه، «مقام‌ها در کاخ سفید ترامپ طی روزهای اخیر به دقت بیانیه‌های خودشان را درباره سلامت رئیس‌جمهور مطرح کرده‌اند اما اظهارات روز شنبه میدوز باعث اغیجاد یک دوره ۲۴ ساعته از ارسال پیام‌های متناقض از سوی دولت شد و سوالات بزرگی درباره سلامت رئیس‌جمهور ایجاد کرد».

سی‌ان‌ان در ادامه این گزارش به نقل از «یکی دیگر از مقام‌های کاخ سفید» خبر داد که رئیس‌جمهور آمریکا از رئیس کارکنان کاخ سفید ناراضی است.

به گفته این منبع ناشناس، مشاوران ترامپ معتقد هستند که مارک میدوز به اعتبار اطلاع‌رسانی‌های تیم پزشکی رئیس‌جمهور آمریکا درباره وضعیت سلامت او آسیب وارد کرد.

یک مقام کاخ سفید به سی‌ان‌ان خبر داد: «کانلی (پزشک اصلی ترامپ) روز شنبه قبل از نشست خبری درباره وضعیت رئیس‌جمهور با او درباره این نشست صحبت کرده بود».

به گفته این مقام کاخ سفید که هویتش منتشر نشده است، بعید است پزشک ترامپ چیزی بیشتر از آنچه که رئیس‌جمهور آمریکا خواهانش باشد، به رسانه‌ها و مردم بگوید.

جنجال‌ها درباره عصبانیت رئیس‌جمهور آمریکا از میدوز در حالی ایجاد شده که روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع کاخ سفید گزارش داد، ترامپ روز پنجشنبه ابتلایش به کرونا را پنهان کرده بود.

ارسال نظر: