مادورو پیروزی در انتخابات را به بایدن و هریس تبریک گفت

کدخبر: 2364806

رئیس‌جمهور ونزوئلا در پیامی توییتری به مردم آمریکا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و به جو بایدن پیروزی در این رقابت را تبریک گفت.

به دنبال اقدام رسانه‌های آمریکایی در اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و سپس سخنرانی او در اعلام پیروزی خودش، رئیس‌جمهور ونزوئلا پیروزی او را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تله تریدر، نیکلاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا در پیامی توییتری درباره آخرین تحولات در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اظهارنظر کرد.

مادورو در این پیام نوشت: «من به مردم آمریکا (برگزاری) انتخابات ریاست جمهوری را تبریک می‌گویم. من همچنین به جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب و کامالا هریس معاون رئیس‌جمهور منتخب پیروزی‌شان را تبریک می‌گویم».

پیام رئیس‌جمهور ونزوئلا پس از سخنرانی جو بایدن و کامالا هریس منتشر شد که طی آن آنها ضمن اعلام پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، از لزوم ایجاد وحدت در آمریکا سخن گفتند.

هر چند بایدن و رسانه‌های آمریکایی این نامزد دموکرات را پیروز انتخابات ریاست جمهوری خوانده‌اند دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور ضمن نپذیرفتن شکست خود، از آغاز روند شکایت و رجوع به دادگاه از روز دوشنبه (فردا) خبر داده است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: