نیت های شوم دولت ترامپ علیه فلسطین ادامه دارد

کدخبر: 2365322

دبیرکل جنبش «ابتکار ملی» فلسطین با اشاره به بازدید قریب الوقوع وزیر خارجه آمریکا از شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری، گفت: دولت آمریکا به دنبال تشدید تجاوزات خود علیه ملت فلسطین است.

«مصطفی برغوثی» دبیرکل جنبش «ابتکار ملی» فلسطین در سخنانی به تصمیم «مایک پمپئو» وزیر خارجه ایالات متحده آمریکا برای بازدید از شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص اظهار داشت: تصمیم پمپئو برای بازدید از شهرک های صهیونیست نشین بیانگر نیت های شوم دولت ترامپ است. دولت کنونی ایالات متحده آمریکا تلاش می‌کند تا در ۲ ماه باقی مانده از عمر خود تجاوزات علیه ملت فلسطین را تشدید کند.

این مقام فلسطینی در ادامه یادآور شد: چنین اقداماتی نشان می دهد که طرح شوم معامله قرن حتی پس از رفتن ترامپ نیز برقرار خواهد بود. پیشتر نیز دیگر گروه های فلسطینی به اقدام قریب‌الوقوع پمپئو در بازدید از شهرک های صهیونیست نشین در کرانه باختری واکنش نشان داده بودند.

در همین راستا، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه ای تصمیم «مایک پمپئو» برای بازدید از شهرک های صهیونیستی در کرانه باختری را وقیحانه توصیف کرد. این جبهه تأکید کرد: این اقدام پمپئو بدون توجه به خواسته جامعه بین الملل و همچنین حقوق ملت فلسطین، انجام می شود.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین همچنین در بیانیه خود تصریح کرد: چنین اقدامی موجب تشویق هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی برای توسعه شهرک‌سازی و اجرای طرح الحاق کرانه باختری خواهد شد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: