انصارالله یمن: هدف ائتلاف صهیونیستی تضعیف اراده مسلمانان است

کدخبر: 2365463

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: هدف ائتلاف صهیونیستی تضعیف اراده و اعتماد مسلمانان به حرکت در جهت تحقق اهداف امت است.

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در صفحه شخصی خود در پایگاه اجتماعی توئیتر نوشت: هدف ائتلاف صهیونیستی از ایجاد گروه‌های تروریستی القاعده و داعش، سوق دادن مسلمانان به سمتی است که به یک مدل شکست خورده اعتماد کنند تا اعتماد مسلمانان را به امکان حرکت بر اساس اهداف امت تضعیف کنند. اما مردم یمن بر اساس اهداف ملت و مطابق با رویکرد قرآن عمل کردند و پایداری آن‌ها در برابر تجاوز‌های آمریکا برای اتحاد ملت کافی است.

محمد البخیتی در توئیت دیگری درباره سابقه ارتباط گروه اخوان المسلمین و رژیم سعودی نیز نوشت: گروه اخوان المسلمین با همه مخالفت کرد تا رضایت رژیم سعودی را علی رغم وفاداری اش به غرب، جلب کند؛ اما پس از آن برای جلب رضایت غرب با رژیم سعودی وارد رقابت شدیدی شد. اعتماد رژیم سعودی به خدمت اخوان المسلمین در مقابله با مخالفان خود سودمند بود، اما امیدواری گروه اخوان المسلمین به حمایت رژیم سعودی برای نفوذ به جوامع، اشتباه بود، زیرا آن‌ها دین را در این مسیر از دست دادند.

«باشگاه خبرنگاران جوان»

ارسال نظر: